Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Testa positiv i dag. Hurra! Hadde aldri i verden trodd at det skulle klaffe så fort, er jo bare i den 4. pp'en! Har fortalt det til foreldrene mine, og samboeren min som er på jobb fikk en mms med bilde av testen. Ikke særlig romantisk, men jeg måtte bare fortelle det med én gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Gratulerer, og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2006 Tusen takk! Kan det stemme at jeg er 4+3 i dag, dersom første dag i siste mens var 4. August? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Tror det skal stemme at du er 4+3 idag, ja... I din 5. uke... Blir litt forvirret av de ukene, men tror som sagt du har rett! Gratulerer forresten!!! ))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 4. september 2006 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 Hei husmusa:) Gratulerer så mye og velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 Gratulerer og velkommen hit! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 4. september 2006 #8 Del Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så mye og velkommen hit! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 4. september 2006 #9 Del Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så mye med spiren din!!!!!! Velkommen inn til 1. trim, her er det massevis av damer med samme tanker som deg, så du er i en fin klubb ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #10 Del Skrevet 4. september 2006 Hvis du har 28 dagers sykluser, så stemmer det at du er 4+3 i dag ja Har du kortere syklus, så er du litt lengre på vei Jeg er 5+2, og har termin 7.mai. Foreløpig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 4. september 2006 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 4. september 2006 #12 Del Skrevet 4. september 2006 Gratulerer. Håper du får en fin tid sammen med oss uten formye spying og hodepine. Ønsker deg lykke til i svangerskapet. Vi er her når su skulle bli litt lei og trenger noen å lufe frustrasjonen eller trenger noen råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr3 fikk en gutt Skrevet 4. september 2006 #13 Del Skrevet 4. september 2006 Hei hei og velkommen ! Klem fra meg. Ska sjøl ha ca 25.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå