Gå til innhold

Må jeg slutte helt?

Anbefalte innlegg

Jenta har blitt 14 mnd og det beste hun vet er pupp!!! Hun har vært kjempeavhengig og har revet og løftet på genseren min til alle døgnets tider... Dette synes jeg blir ubehagelig, spes ute blant folk, samtidig som jeg får mange reaksjoner i form av hoderisting og "det er jammen på tide å slutte"! Nå har vi inen pupping på dagen lenger, og hun er heller ikke så intens på meg mer. Hun får mm til kvelds, og dette ønsker jeg egentlig å holde på en stund til. Vi koser oss begge de 10 min på sengekanten. MEN; hun våkner fortsatt på natta (fikk siste puppeskvett nattestid for ca 5 uker siden) og ROPER etter pupp! Hun HYLER og gir seg ikke....selv ikke om det er pappa som tar henne... Må jeg virkelig kutte kveldspuppen for å få søvn? Vet ikke om noen kan svare meg på dette, prøver vel egentlig bare å få ut litt frustrasjon......? Og jeg vet dere er der ute og bryr dere! Takk for det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6185208-m%C3%A5-jeg-slutte-helt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoersmaalet er vel heller om det kunne vaere vaert best for dere alle at barnet blir lempa oppi til deg og faar pupp mens du er i halvsoevne og saa tar pappa'n barnet tilbake etterpaa? Og har hun nettopp begynt i bhg eller liknende er dette med aa ta mor tilbake paa natta veldig vanlig. Du faar veie frem og tilbake, egentlig er valget aa ta nattpupp eller slutte helt... Slutter du saa har ikke du minivaksinen som er saa lur ved barnehagestart...

Joda, jekslene er på vei, OG hun har nettopp begynt i bhg! Dessuten jobber jeg endel netter så det blir ikke hver natt, men pappan sliter desto mer når jeg ikke er der! Kanskje hun bare må lære at han ikke har pupp da.... så får hun få en skvett av meg.....

Ok, hva med at du sover i en t-skjorte i noen dager, gjoer det god og innsvettet, og saa tuller du den sammen paa noe vis til en koseklut til jenta di? Ibuprofen er iblant lurt hvis tennene plager, det varer nesten hele natten i sammenligning med paracet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...