Gå til innhold

Idag er det MIN dag!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt en mistanke den siste uken, og en ganske søvnløs natt, satt jeg og skalv på do og ventet på resultatet fra Clearblue testen.... Og et STORT TYDELIG + lyste mot meg!! JEG ER GRAVID!!!

Dette er 4 svangerskap for meg, men har kun ett barn. Hadde en dødfødsel i desember og en MA i februar, så det var på en måte vår tur nå, synes jeg..... Er lykkelig, redd, skjelven og ærbødig ift. det kroppen min nå skal igjennom. Den neste prøvelsen blir å se at det er liv i uke 9 (har fått time på sykehuset...). Men nå skinner solen, jeg ruger og er LYKKELIG!!!!! Holder meg inne hos dere noen uker til, før jeg flytter over til Gravid i moden alder, hvis jeg får lov

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig, gratulerer så mye ;) Jeg er skikkelig glad på dine vegne, og håper at spiret holder seg på plass i ni måneder. Krysser fingre og tær. Ta godt vare på deg selv nå.

Klem

Skrevet

Hei Sondres mamma.

Strengt tatt har jeg ingenting her inne å gjøre, men jeg er 6 dager over termin og sitter foran PC skjermen og holder på å kjede meg ihjel. Samt at jeg er så fødeklar at jeg holder på å bli gal. Hører egentlig til på Gravid i moden alder og der har jeg fulgt deg og din historie gjennom hele min graviditet.

Vil bare si at jeg ble kjempeglad for å lese at du nå er gravid. Jeg skal krysse fingrene mine for at det går bra for deg denne gangen. Tok selv fv-prøve og må si at det var en forferdelig ventetid før jeg heldigvis fikk bra resultat.

Lykke, lykke til. Jeg skal heie på deg selv om jeg snart er ferdig med å ha barn i magen (håper jeg).

Klem fra

Skrevet

Jeg husker deg også! Takk for omtanken! Ja, denne gangen må det bare gå bra..... Vi er priviligerte! Men jeg gruer allerede for den første UL, for det var sånn vi fant ut om MA i februar. Men skal tenke positivt og strutte og ruge alt jeg kan!!

Hell og lykke til deg som skal bli mamma igjen! Jeg skulle egentlig hatt i oktober jeg, så det blir godt å være gravid igjen når den tunge dagen der kommer!

God klem fra meg til deg

Skrevet

Gratulerer på det varmeste! Det var flotte nyheter på en mandag morgen :-) Forstår fult ut dine blannede føleleser som dekker hele skalaen lykkelig -- rædsel, men du MÅ tro på at denne gangen går det bra! Ønsker deg en god rugetid :-)

Skrevet

Sååå koselig da :)

Gratulerer masse og krysser fingrene for at vi begge får en fin tid og en laaaang tid fremfor oss :)

Skrevet

Fantastisk!!! 1000 gratulasjoner sendes. Flott start på høsten det...Nyt sola og graviditeten...klem

Skrevet

Å så flott Sondres mamma. Håper du får et flott svangerskap og at alt er vell med den lille spiren din. Ta var på deg selv og rug og kos deg. Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å være her så lenge du vil. Det føles sikkert litt "skummelt" å annonsere sin ankomst på "gravid moden alder".

Stoooor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer Sondres mamma-dette fortjente du!

Ønsker deg et strålende svangerskap,og masse masse lykke til!

Stor grattisklem fra vilsågjerne.

Skrevet

GRATULERER SÅÅ MASSE:)))))

Lykke til med den lille spiren!!!!

Skrevet

Så kjempeflott at det endelig er deres tur til å få det til!!

Ønsker deg alt godt og krysser fingrene for at alt går som det skal denne gangen!

Og et bittelite ønske for meg selv...håper det blir min tur snart! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...