På vei igjen? Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er i følge babyverden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg vet ikke når jeg har termin, men mest sannsynlig er det nok i begynnelsen av mai :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På vei igjen? Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2006 Så koselig, har du barn fra før? Jeg har en datter på 2 og et halvt år fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Nei dette er første gang jeg er gravid :-) Håper bare alt går bra... Hadde du et fint svangerskap forige gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 Når er det forresten vanlig å gå til legen første gang? Jeg er et sted mellom 4-6 uker på vei nå og fikk time om nøyaktig 4 uker. Lurer også på når man går til jordmor første gang og når man får ultralyd?? Mange spørsmål dette her, men du vet det vel kanskje? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippflapp Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 jeg har termin 7 mai..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå