Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Den var positiv i dag! Ordentlig positiv! Tok bilde av testen med mobilen og sendte det til gubben som er på jobb. Så sånn fikk han vite det, ikke akkurat romantisk, men jaja, måtte bare fortelle det til ham! Nå står mamma for tur, så snart hun svarer på mld mi, så jeg vet at hun er hjemme. Vil ikke fortelle det når hun står i kassakø på rema liksom! ÅÅÅå, jeg har lyst til å fortelle det til alle i hele verden! JEG ER GRAVID!!!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så utrolig mye.. Skjønner at du er fornøyd med dagen da, ja... Send oss litt babystøv også:-)
Erle85 Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 WEEEE )))))) Gratulerer så mye )) Lykke til videre...
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 GRATULERER!!!!!!! ååååååhhhhhh jeg vil oxo! blir gal snart,er så missunelige på dere alle som tester positivt for tiden,men unner dere det selfølgelig i massehvis :-))))) Når hadde du ikm?hvilken test brukte du?
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 garttis grattis grattis=))) Nyt tiden fremover, den er fantastisk. Deilig å være gravid=) klem
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 ååå gratulerer så mye til dere, må skrive ned syptomer ol da hihi så vi som lurer kan kikke litt masse lykke til med spiren
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så masse, og lykke til med graviditeten:)
BettaBett Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Så koselig med en glamelding på morgenkvisten! GRATULERER!! Lykke til med svangerskapet, og nyt det.. Du går en fantastisk tid i møte.. Klem
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 gratulerer så mye, og lykke til. GLED DEG!! klemz
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2006 Tusen takk, alle sammen! Ringte og fortalte det til mamma, og mens vi snakka så kom pappa inn og løftet av røret på en annen tlf i huset, så da fikk jeg fortalt det til han også. Mamma hadde ikke sagt til pappa at vi prøvde, så han ble veldig overrasket og glad! Nå må jeg roe meg ned litt, så skal jeg ringe legekontoret.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2006 Og forresten, babystøv til alle! ***************************************** ********************************************* ***************************************** *********************************************** *****************************************************
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2006 Ikm var i helga en gang fra fredag til søndag. Testa med Quick Respons. Svakt positiv på lørdag, og positiv i dag. Lykke til!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2006 Symptomer: Luft i magen, det var det aller første, om man kan regne det som symptom da. Så har jeg vært ekstra trøtt og sliten, kjennes litt ut som en forkjølelse. Litt småkvalm, men ikke på morgenen og ikke hver dag. Ømme pupper med vonde brystvorter. Selve brystvortene er mørkere, og det skal ingen ting til før de blir steinharde. Området rundt brystvortene har ikke forandret seg. Har alltid hatt en stripe fra navelen og ned, den har blitt litt mørkere. Sikkert mer, men kommer ikke på akkurat nå.
Elise29 Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så masse!! :-)) Jeg testet positivt i går. Tok 3 tester før jeg trodde det var sant :-)) Utrolig spennende. Lykke til videre!
tina 79:) Skrevet 4. september 2006 #16 Skrevet 4. september 2006 GRATULERER!!! Kjenner babystøvet kile i nakken
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer, Elise! Og tusen takk!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 4. september 2006 Tusen takk! Og lykke til!
Snuffen Skrevet 4. september 2006 #19 Skrevet 4. september 2006 Hurra hurra hurra.... Gratulerer så mye husmusa. Kjempe kjekt å høre.. )
~Maja Mor~ Skrevet 4. september 2006 #20 Skrevet 4. september 2006 Gartulerer så mye! Håper at vi andre kommer snart etter :-)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. september 2006 Forfatter #21 Skrevet 4. september 2006 Tusen takk! Håper dere alle sammen følger etter, lykke til, alle sammen!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. september 2006 #22 Skrevet 4. september 2006 Så kjekt!!!! Gratulerer masse!!!!! Suuuuuuuger og grabber til meg resten av babystøvet, trenger alt jeg kan få! sugegrabbesugegrabbesugegrabbesugegrabbesugegrabbesugegrabbe
*We68* Skrevet 4. september 2006 #23 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så masse :-))) Det er sååå kjekt )
**Håper** Skrevet 4. september 2006 #24 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så masse Husmusa. Så bra. Glad på dine vegene. Masse lykke til og kos deg masse.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #25 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så utrolig masse Lykke til og kos deg med magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå