Gå til innhold

Oktober: hetetokter??

Amy 06 blir storesøster:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.... er så utrolig varm om dagen!!!!!! mannen min fryser og jeg er varm...setter opp døra for å få luft men mannen min fryser og lukker igjen.... er det bare meg som har hete tokter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt knallvarm de siste kveldene. Føler det er verre nå enn i sommer når det egentlig var kjempevarmt ute...

Skrevet

Er vanvittig varm jeg også. Ganske slitsomt.

Til vanlig er jeg en skikkelig frysepinn.

Lettere det egentlig, for da kan man jo kle på seg.

Ikke alltid like anstendig å kle av seg så mye som man kunne tenke seg......

Skrevet

Henger meg på her, har det akkurat likedan!!!!!! Puhh, pust & pes :-)

Skrevet

signerer på denne:) Svetter som en gris, ligger uten dyne om natten, og vanligvis må jeg ha pysj og sokker på:) Gleder meg til det blir skikkelig høst:) Ingen fare med at jeg bruker mye strøm for tiden i hvertfall!!

Skrevet

Samme her:) Deilig også da, normalt fryser jeg hele tiden, men nå har jeg ikke hatt strømper på siden før sommeren:)

Mannen min fryser og jeg er varm, helt motsatt av normalen.

Men når de skikkelige hetetoktene kommer er d ikke fullt så behagelig, de kunne jeg vært foruten...

Skrevet

Hør hør!! Jeg er nesten helt ødelagt av varme... det er jo helt grusomt til tider. Vinduet står på vidt gap om natta og jeg sover uten en tråd og nesten uten dyne... Likevel er det for varmt!!!

Skrevet

godt å høre det ikke bare er meg..........men det er snart over for oss allesammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...