fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 ikke noen symtomer på at hun er på vei, men heller ingen store gravid symtomer. bare ekstremt mye luft i magen å føler meg tung nederst i magen.
Erle85 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 har selv ikm i dag eller i morgen.. så ca... kjenner heller ingen symtomer på tanta eller graviditet... utenom luft i magen :\ har du testa? hvis ikke, LØØØØP å test Lykke til
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Oi, så spennende.. Hva venter du på? Løp å kjøp en graviditetstest:-) Krysser fingrene for deg, og hold oss oppdatert:-)
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 jeg tok en test på fredagen å den var neg, så tørr liksom ikke teste nå heller. men kan jo være at jeg er gravid da å tester pos nå, eller at tanten kommer snart. uff blir gal av dette jeg hehe
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 hei snupp :-) jeg har det på samme måte som deg, jeg hadde ikm i går og ingen tr... ikke i dag heller, har hatt vondt i magen i en ukes tid, har ikke så vondt lenger nå, og jeg har mye luft i magen.. har heller ikke turt og teste ennå, er så redd for og bli skuffa... lykke til alle sammen :-)
~Maja Mor~ Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Ingen tante i dag heller, babyface?? Så gøy da :-) Men jeg skjønner veldig godt at du ikke tør å teste, for man er jo gravid inntill det motsatte er bevist... Men tenk om du er gravid da! Når tester du evnt.?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Er lenge siden fredag, idag er det jo mandag og hcg har nå doblet seg, så løp og kjøp!!! :-) xxxxxxxxxxxxx alt for deg!!!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2006 ja da kjøper jeg ny test etterpå, vet ikke om jeg burde vente til i morra tidlig el om jeg kan ta den etterpå å??
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 jeg er ikke sikker men vil vente så lenge som mulig, men tror ikke jeg klarer og vente så lenge heller... hehe.... jeg tror det blir i morgen eller onsdag visst ikke tr har ankommet (noe jeg håper vil være vekk i 9 mnd) maja-mor: når tester du?? dette er spennende :-)
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2006 jeg fyller 25 til lørdagen å mannen 29 19 sept så hadde vært en knall bursdags gave til oss, syntes jeg fortjener det nå etter 2 år å to ma
Ayla78 Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 er bare sååå nysgjerrig på hvordan det går ! "!?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå