Gå til innhold

ikm igår, forstatt ingen tante

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke noen symtomer på at hun er på vei, men heller ingen store gravid symtomer.

bare ekstremt mye luft i magen å føler meg tung nederst i magen.

Skrevet

har selv ikm i dag eller i morgen.. så ca... kjenner heller ingen symtomer på tanta eller graviditet... utenom luft i magen :\

har du testa? hvis ikke, LØØØØP å test :)

Lykke til ;)

Skrevet

Oi, så spennende.. Hva venter du på? Løp å kjøp en graviditetstest:-) Krysser fingrene for deg, og hold oss oppdatert:-)

Skrevet

jeg tok en test på fredagen å den var neg, så tørr liksom ikke teste nå heller.

men kan jo være at jeg er gravid da å tester pos nå, eller at tanten kommer snart.

uff blir gal av dette jeg hehe

Skrevet

hei snupp :-)

jeg har det på samme måte som deg, jeg hadde ikm i går og ingen tr... ikke i dag heller, har hatt vondt i magen i en ukes tid, har ikke så vondt lenger nå, og jeg har mye luft i magen.. har heller ikke turt og teste ennå, er så redd for og bli skuffa...

lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Ingen tante i dag heller, babyface?? Så gøy da :-) Men jeg skjønner veldig godt at du ikke tør å teste, for man er jo gravid inntill det motsatte er bevist... Men tenk om du er gravid da! Når tester du evnt.?

Skrevet

Er lenge siden fredag, idag er det jo mandag og hcg har nå doblet seg, så løp og kjøp!!! :-) xxxxxxxxxxxxx alt for deg!!!

Skrevet

ja da kjøper jeg ny test etterpå, vet ikke om jeg burde vente til i morra tidlig el om jeg kan ta den etterpå å??

Skrevet

jeg er ikke sikker men vil vente så lenge som mulig, men tror ikke jeg klarer og vente så lenge heller... hehe.... jeg tror det blir i morgen eller onsdag visst ikke tr har ankommet (noe jeg håper vil være vekk i 9 mnd)

maja-mor: når tester du?? dette er spennende :-)

Skrevet

jeg fyller 25 til lørdagen å mannen 29 19 sept så hadde vært en knall bursdags gave til oss, syntes jeg fortjener det nå etter 2 år å to ma

Skrevet

er bare sååå nysgjerrig på hvordan det går ! "!?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...