Gå til innhold

Jeg gråter for ikkeno, hehe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter for ikkeno, når som helst, hvor som helst av hva som helst... Senest i går kveld, samboer å jeg lå å snakka sammen i senga, så er han litt frekk å gretten om dagen, fordi han nettopp har slutta å røyke.. å da starta det.. begynte igjen.... Gråt å gråt. Kan sitte i sofaen å se på film, å uten at det har noe med filmen å gjøre så kommer tårene.... Hormoner er noen snåle greier;) Samboer trøster stakkar, må jo tro det har tørna helt her... hehe;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..kjenner meg igjen der...trudde jeg hadde kommet over denne tiden ,men nei forje uke var d pån igjen...slitsomt å bare grine fatter liksom ikke vitsen..men men..håper det ikke blir sånn resten av svangerskapet

Skrevet

Jeg gråt i morres fordi sambo sa han ville dra på bensinstasjon for å kjøpe seg matpakke slik at jeg fikk det vi hadde igjen av brød så jeg slapp å gå ut....hehe. ( jeg er inne og VELDIG forkjøla).

Skrevet

uff, her også. Gråter for ingenting. Og min samboer har også slutta å røyke og har litt for kort lunte for tiden. En kommentar fra han og jeg gråter hele natta. Er helt umulig å trøste meg så jeg slutter å gråte også. Det er så fælt og jeg blir så sliten og helt utafor :(

Skrevet

Hi hi hormonella kaller de bare meg fortida! Var å så adam sandlers nye komedie Click.. jeg gråt og gråt... venninna mi kikka bare rart på meg!!

Hilsen

Skrevet

Jeg også gråter for den minste ting. Spesiellt når jeg ser på tv. Begynnte å sippe av en reklame her en dag! Helt utolig.. Så hormonene er absolutt til stede. Kan også hisse meg opp av den minste ting. Samboeren min skjønner ikke helt hva som skjer, men jeg tror han trår litt mer varsomt enn til vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...