Gå til innhold

Alt var bra på sykehussjekk på fredag!!!!

Anbefalte innlegg

Var lettere nervøs og på gråten når vi kom på sjekk på sykehuset på fredag, var så redd for at at noe skulle være galt.

Men alt var i skjønneste orden, med babyen, livmorhalsen og alt sammen!!! Ble så lettet!!!

Babyen lå med hodet ned og livmorhalsen var tett og lang ( 4,2 cm, hvis noen er interessert : ) )

Ble sykemeldt i helga da jeg egentlig skulle jobbe, og legen mente ikke det var så lurt å valse rundt i gangene på hotellet og re senger og vaske bad, så det var jo greit. Da fikk vi slappet av litt hjemme sammen.

Legen mente krampene kunne være veldig kraftige kynnere, selv om det var litt utypisk at de holdt på i en halvtimes tid. Får bare håpe det blir mildere kynnere heretter og at de kommer når jeg er hjemme, og ikke når vi skal handle på Strømmen storsenter!!

Babyen var forresten veldig aktiv hele lørdag, akkurat som om h*n skulle forsikre meg om at h*n var der og alt var bra, lille søtnos : )

Fortsetter under...

Annonse

Takk, takk alle sammen for at dere tenker på meg og magen min! : )

Det er godt å vite at det er andre der ute som kan forholde seg til det som skjer med en selv, blir ikke så alene da!

Neste gang er det min tur til å trøste den som har behov for det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...