Gå til innhold

En liten test-advarsel.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tidlig i sommer en merkelig oppelevelse. Jeg tok en test fra apoteket (husker ikke merke) men den lå i en rose eske. Akkurat da jeg hadde tatt testen ringte det på døra og jeg fikk besøk. Testen ble hurtig lagt ned i skuffa. Etter ca 15 min gikk jeg ned på badet for å sjekke. Testen viste positivt resultat. Jubel og begesitring i heimen!

Tenkte at strek er strek og at det var rart at det kom en strek hvis jeg ikke var gravid. Kjøpte ny test dagen etter og den var negativ. Skuffelsen var stor. Tilfeldigvis kjenner jeg en som opplevde det samme med akkurat den samme typen test. Hun opplevde at det dukket opp et feilakig positivt resultat etter ca 10 minutter.Så tar du en slik test så sjekk resultatet med en gang! Skal heretter kun kjøpe clear blue.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6184653-en-liten-test-advarsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei amilde...C";)

Vil bare tilføye at du er ikke sikkrere med cb...

Fikk positiv test på forrige onsdag....det var en cb test...

Men det viste seg at jeg var langt i fra gravid...

Men jeg var så uheldig å høre i blandt den halve prosenten som får falsk positiv test...:(.

Men man må uansett lese av testen etter bruksanvisningen,ikke etter at den har ligget en stund..

Ønsker deg lykke til videre,håper vi begge snart får en "EKTE" positiv test snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...