Gå til innhold

Har noen av dere opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare høre med dere her på 2.tri, jeg hører fremdeles til på 1.tri, er 8+2 i dag. Jeg har hatt litt brun utflod siden torsdag, ser det bare når jeg tørker meg etter dobesøk, i går kom det litt friskt blod og også litt i dag. D er kun etter dobesøk jeg ser det, renner ikke noe og har ikke noe vondt, bortsett fra litt stikking i underlivet, er liksom litt ømt.... Har ingen spesielle symptomer på grav. bortsett fra veldig trøtt og har hatt ømme pupper noen dager, men i dag er det ikke så veldig ømme. Jeg er veldig redd og nervøs nå... noen av dere her inne som har opplevd det samme, og er det normalt? Håper noen kan svare meg:)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hvitveis!

Jeg ville nok tatt en telefon til lege/jordmor for å være på den sikre siden.Jeg opplevde det samme noen ganger,og alt har gått fint.Er 15+6 i dag....Men bedre føre var......

Lykke til :-)

Klem

Skrevet

Jeg hadde også brun utflod i uke 7 og 10 (tror jeg), ingen smerter. Jeg ble sevlfølgelig bekymret og bestilte UL for å sjekke at alt stod bra til.

Var på UL i uke 13, og legen kunne fortelle meg at blødningene kom av at morkaka lå foran helt nede ved livmoråpningen, men at den nok ville trekke seg opp etterhvert som livmoren vokste. Fikk bekreftet på UL i uke 18 at morkaka hadde trukket seg opp, og at alt så fint ut.

Dette er bare en av grunnene til at man kan blø litt i begynnelsen, men virker som om at det er ganske vanlig.

Blir du for engstelig, bestill privat UL, det koster rundt 900, men jeg tror aldri jeg har vært så glad for å betale for noe i mitt liv :o)

Lykke til.

Skrevet

Har hørt at det er ganske vanlig ja, men er veldig nervøs.... fått legetime kl 15 i dag, krysser bare fingre for at alt er bra med spiren min:)

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg ville ringt legen! Hadde det samme i første sv.skap og da var alt ok, men 2.gang i vinter mista jeg... Kun brunaktig blodrester etter dobesøk og endel av sv.skaps symptomene forsvant.

Legen din henviser til UL hvis han/hun mistenker at noe er galt.

Skrevet

hei! jeg hadde blødninger ett par ganger,ganske lite da. også sånn utflod som deg. er veldig mange som får det, kan være blodkar som sprekker å det trenger ikke være farlig! Men på en annen side skal man alltid være obs på sånne ting! så gå til legen..uten å bekymre deg,tenk på det som at du går dit or å berolige deg selv:)

Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg hadde litt brun utflod de første 3 mnd, da jeg egentlig skulle hatt mensen. Nå har det gått over og alt er fint med babyen i magen! Stikkinger hadde jeg masse av, og har det fortsatt. Hadde en sa i januar og en i mars og det merket jeg på en helt annen måte. Det var så vondt at jeg begynte å gråte og måtte legge meg ned. Skikkelig magekramper.... Som de andre skriver her så kan det være mange grunner til at utfloden er litt brun, men så lenge du ikke får skikkelig vondt i magen så går det helt sikkert fint! Lykke til i hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...