Gå til innhold

Hei til alle på 3tri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fant jeg plutselig ut at jeg er 28+0, så da hører jeg vel til her inne jeg da! Da kan jeg jo presentere meg kjapt:

er 32 år, gravid for første gang etter 1 IVF/ICSI-forsøk (etter nesten tre års prøving). Gift med verdens herligste og mest tålmodige mann. Bor i leilighet rett utenfor Bergen sentrum. Har ett "barn" fra før som heter Albert, han er en seks år gammel blandingshund (50% Husky - 50% gårdsmix).

Har fått vite at barnet mitt er stort der inne, under 5% av fostre er større på den "alderen"...men det er friskt så vidt de kan se, og det er jo selvsagt det viktigste! Vi valgte å ikke vite kjønn, så det er også ekstra spennende synes vi. :)

Termin 29.11.06 - ! Håper tiden går fort - jeg er dessverre av den utålmodige typen, og synes denne graviditeten allerede har tatt utrooolig lang tid, hehe. Gleder meg til å treffe den lille!

En stor hilsen til alle 3tri-damene og passasjerene deres, fra oss to!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit:) Deilig å komme inn til siste trimester! Så flott at det klaffet for dere med IVF, det må jeg virkelig si. Kjenner ett par som har prøvd IVF, og vet at det kan være tøffe tak.

Jeg er i uke 31 og begynner også å bli litt utålmodig, håper tiden raser av gårde!

Kos deg resten av ventetiden!

Skrevet

Hei hei. Og velkommen hit. Ser vi er gift med samme mann:):) hehe... Så kjekt å se at d funker for andre også som har strevd litt med å bli gravid:)

Lykke til videre! D nærmer seg:)

Skrevet

Hei og velkommen :) Her er det flere fra Bergen...! Er 33 og venter nr. 2 jeg også, har en jente på 3 fra før. Bor også like utenfor Bg sentrum... Kom gjerne på Bim-treffene her i byn, vi er en koselig gjeng med termin i sept-okt-nov som møtes jevnlig, veldig kjekt å treffe andre med barn i magen! (Følg med på bim-treff-sidene).

Skrevet

Takk for hilsener!

Ja, vi føler oss veldig heldige som klarte å bli gravide på første IVF-forsøk, jeg var jo inne på Ass.Befr.-sidene her på BiM en stund, og vet at det er mange som sliter mye mer enn meg, dessverre! Tenker mye på dem der inne, og følger jo litt med fremdeles. :)

Tenker også at det nok er litt pga den lange prøveperioden at jeg er litt ekstra utålmodig, hehe. :)

Skrevet

Hei Abracadabra:-)

Velkommen hit!! Koselig at det kommer flere fra ass. befr. sidene. Husker deg jo derfra. Syns tiden her på 3. tri. har gått fort jeg, håper den gjør det for deg også...vet hvordan det er å være utålmodig:-)

Jeg har 46 dager igjen idag, mulig noe mindre, men det får jeg vite etter ks. samtale den 14. sept.

Hilsen tilbake til dere fra lille Fabian

og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...