Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Det er ikke alltid jeg klarer å spise så regelmessig da...(har hendt at jeg har glemt å spise før middag i fire-fem tida...) Jeg er heller ikke så sulten på morra'n,men jeg tvinger meg selv til å lage mat og prøve å spise litt. Sulten kommer vanligvis når jeg holder på å lage frokost:) Jeg er nok også mindre sulten enn før,men derfor er det desto viktigere at jeg spiser til litt faste tider. Det som legen min ikke fortalte og det som ikke står under bivirkninger er at man kan få lavt blodsukker. Jeg fikk det en morra,og jeg var så svimmel... Jeg har ingen store planer om å øke dosen min heller.. Og det at du ble dårligere av tre enn av to hjalp heller ikke;) Nei,jeg holder meg til mine to. Kjenner ingenting bivirkninger. Ikke dårlige i hvertfall.. Jeg har ikke vært så god i magen på evigheter:) Jeg var dårlig i magen de første dagene jeg tok 1tabl. Da jeg økte til to var jeg litt uggen,men nå har jeg ikke hatt det bedre:) Har kanskje litt med at jeg har begynt å trene også. Jeg har hatt rimelig merkelige sykluser..(1-3mnd)Men i de siste 3 mnd har det vært rimelig stabilt på ca 26-28 dager.. Noe som betyr at denne uka er det el-tester og sengekos som står på agendaen:) Håper virkelig at el testen slår ut og at spira sitter. Tar hostesaft annenhver dag også. Ingenting skal være uprøvd;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6184500-l%C3%B8ssi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løssi Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, hei Er litt uregelmessig med skrivinga mi også... Har ikke tilgang til nettet hver dag sju. Interessant det du skriver om lavt blodsukker, det visste jeg ikke, men jeg har opplevd at jeg går fullstendig tom. Senest idag satt i et politisk møte i fire timer uten annen mulighet enn kaffe til servering - jeg var i alle fall ikke beslutningsdyktig i den siste halvdelen av møtet nei. Du må ikke la meg skremme til å øke doseringa. Det er ikke sikkert det virker slik for deg vet du. Kanskje jeg også skal holde meg til to, kanskje kvalmen blir noe mindre da... Kvalme er ikke akkurat gunstig for sexlysten!!!!! Har mildt sagt vært frustrert og grinete i den siste tida og det er heller ikke særlig optimalt for lysten og sengekosen. Har kommet til dag 26 nå og eggløsningstiden er vel overstått for denne gangen. Har ustabile sykluser med opptil 40 dager så her er ingenting sikkert. Blir sliten av all denne prøvinga, ventinga og grublinga. Men du, hostesaft? Er det noe jeg ikke vet om? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6184500-l%C3%B8ssi/#findComment-6203465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 Du har ikke hørt om hostesaften nei.. Det sies at hvis man har tjukt slim i livmora så skal det hjelpe å ta litt hostesaft for da fester egget seg lettere. Men man skal ikke ta for mye sånn at den "sklir forbi". Jeg skal ha el i dag jeg.. Men testen sa noe annet.. Da er vel min "faste" syklus ute på tur igjen da.. Jeg får fortsette å teste til jeg får el.. Og forsettte med sengekosen;) Kvalme er ikke det beste for sexlysten nei.. Er man kvalm skal alle bevegelser unngås.. hehe.. I hvertfall de man kan bli sjøsyke av;) hehe.. Men,åssen fant du på nicket? Mitt nick er en blanding av meg og samboeren min:) Syns det passa så fint siden vi jobber mot et felles mål her:) Fire timer uten mat? Og masse politikk? Jeg tror en hver hadde blitt lite beslutningsdyktig da altså... Er viktig med litt ordentlig servering på sånne møter.. Husker da jeg satt på et møte med forskjellige instanser i helsefylket(Aust og Vest Agder).. Det tok hele dagen og pausene var velkomne:) Man trenger litt påfyll innimellom. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6184500-l%C3%B8ssi/#findComment-6239892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løssi Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Hostesaft trikset var nytt ja - det må jeg prøve. Nå har jeg kommet til dag 33 og fremdeles ingen mens, men heller ingen symtom på at noe annet er på gang. Har ikke tatt graviditetstest. Makter det ikke denne gangen, blir bare skuffet likevel. Skal på St. Olav på torsdag og får vel i alle fall svar på litt av hvert da - er spent, men merkelig nok blotta for forventninger denne gangen. Nicket ja - morsomt at du spør. Strevde med å finne et jeg var fortrolig med, men ville ha noe som betydde noe, men som samtidig var personlig. Løssi langnatt kaller vi st. Lucia på mi dialekt og denne prøvinga føles som ei lang natt, den føles strevsom, men jeg håper det skal komme ei lysbererinne da vet du. Ei Løssi..... Akkurat idag... hm så nærme et mål og et svar, er jeg litt forvirra og usikker. Har vært borte i fire dager på konferanse og det var herlig. Godt å bli minna på at det finnes et liv utenom all denne prøvinga. Godt å få noe annet å tenke på Hvor langt har du kommet nå? Så fint å høre hvordan det går med deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6184500-l%C3%B8ssi/#findComment-6286294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Kult:) Da har jeg lært noe nytt i dag også Syns nicket ditt er kjempe fint!! Akkurat nå sitter jeg og hører på musikk og rocker litt.. Hehe... Kommer inn i en helt annen verden når musikken kommer på Har kommet til dag 19... Så vi får se;) Krysser fingrene for en spire.. Skjønner hva du mener med at du er blotta for forventninger... Vi har riktignok ikke prøvd aktivt like mye som dere har,men før jeg visste om pcos'en tok vi x antall tester da mensen uteble.. Og etter jeg fikk konstatert pcos og vi begynte å virkelig prøve så har vi blitt skuffa gang på gang.. Så jeg forventer ingenting lenger.. Jeg bare nyter at Lyst:på baby/Pult på tjukka har blitt gravid og at jeg kan se hvordan magen hennes vokser:) Prater sammen nesten hver dag på msn:) Ho har virkelig fått en fin kul på magen nå Tror det er viktig å la være å fokusere på å bli gravid samtidig som det er viktig å ha sex jevnlig så man kan blir gravid... Fryktelig vanskelig det der.... Fint og høre åssen det går med deg også Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6184500-l%C3%B8ssi/#findComment-6292813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå