Gå til innhold

Innbildt svangerskap... :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tydeligvis kommet meg i innbildt svangerskap modus nå, veldig morsomt... (ironi). Jeg var jo så sikker på at jeg var gravid sist pp frem til noen dager før TR dukket opp. Nå er TR snart over og jeg har hatt en vanlig mens, men kroppen min nekter å være med på dette her. Min mann påstod at det hadde oppstått en indre konflikt mellom fysikk og ønske her. For jeg er så utrolig kvalm og trøtt, har litt halsbrann osv fortsatt, at mensen kom var ikke nok til å dempe mine innbildte svangerskapsymptomer later det til. Veldig, veldig plagsomt!!! Men nå har jeg i hvertfall lært, jeg skal ikke lete etter symptomer noensinne igjen, de kommer enten jeg er gravid eller ei later det til...Flere med samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg litt i gjen. er på symtomjakt hele tiden, og nå sist følte jeg meg gravid, før jeg viste at jeg hadde hatt el, slå den=))

skal nok innrømme at dte blir litt verre av å være her inne også, får liksom ikke koblet helt av da, og blir stadig påmindt det.

MEN, det er jo så utrolig hyggelig her.

=)

klem

Skrevet

Jeg har det sånn, jeg også... Det er derfor jeg ikke har vært her inne siden i vår. Vi har ikke gitt opp prøvinga, men prater ikke så mye om det, for vi føler vi får prestasjonsangst... Derfor går jeg stadig rundt og kjenner etter om jeg ikke har noen sympt. For tia er jeg så usigelig trøtt!!! Jeg har problemer med å holde meg våken på jobb, og da tenker jeg; hvis jeg blir gravid og blir trøttere enn DETTE, da må jeg ha sykemelding fra første dag, fordi jeg ikke klarer å holde øynene åpne. Og i min jobb kjører jeg endel bil, så det ville være litt skummelt å sovne... :-/

Jeg innbiller meg også at jeg er blandt de FÅ som har mensen selv om de er gravid... Jeg har lagt på meg i ferien, og har lyst å legge dette til på sympt.lista.. (men må nok ta det på min kappe,har nok bare spist for mye god mat i ferien....) I sommer ble plutselig mensen en uke forsinka også, men dagen før jeg hadde bestemt meg for å teste, kom selvfølgelig den h....... tanta på besøk!!! GRRRRRR!!!!! Hvorfor kan jeg ikke bare få lov til å bli gravid??? Vi har to barn fra før,har vi mista teket??? Har til tider også hatt plutselige kvalmebølger, hvor jeg har vært redd jeg ikke skulle komme meg på badet før jeg kasta opp, men det har gått over igjen ganske fort... Jeg er redd det bare er omgangssyke, for det går visst her for tia....

Huff, livet skal ikke bestandi være enkelt!!!

Skrevet

Å, så "godt" å høre at det er flere! Vi prøver også på nr 3 og er bortskjemte med at det har klaffet fort for oss, 3 pp er det lengste vi har prøvd før og det er den jeg er begynt på nå, 3pp altså. Tenker også som deg, at skal jeg bli enda mer kvalm og trøtt når jeg er gravid, ja DA blir det virkelig ille... Har til og med vært stiv i hoften denne gangen slik jeg var når jeg hadde BL i sist svangerskap...joda, har så klart også luktet på tanken om at jeg kan være en av få som er gravid med "mens", men vet at det ikke er tilfelle. Jeg har mistet en for ca 2 mnd siden og så mye blod tror jeg ikke en kan miste og fortsatt være gravid som jeg mister under mensen, for jeg blødde mindre når jeg mistet faktisk... Nei, vi får vel bare håpe at vi blir fort gravide. For min del bør jeg bli gravid i denne pp ellers så må vi utsette prøvingen noen år :-(

Skrevet

uff,har dere også tidspress på dere? det er noe dritt!!! Jeg skal begynne på skole, og håper på full klaff snart, men det ser ikke lyst ut... Jeg hadde håpet at ferien med litt avkobling kanskje skulle være tiden for å bli gravid, men jeg skrur nok forventningene litt for høyt... Vi begynte faktisk å prøve i fjor i februar, men etter at jeg fikk et jobb-tilbud, valgte vi å utsette og se.. Men da dette vikariatet ble gitt til noen andre og ikke meg, var jeg sint på meg selv fordi vi ikke hadde fortsatt å prøve...

Så begynte vi på prøvinga igjen i februar i år, og jeg ønsker å bli gravid med EN GANG! er frustrert!!! har et vennepar som prøvde i flere år uten å bli gravid. da de til slutt ga opp, og søkte om prøverør, ble de endelig gravide. Jeg har ikke tålmodighet til det!

Kom på flere "sympt" : jeg tar så lett til tårene for tiden, som jeg ikke har gjort på lenge!!! har hatt så mange dårlige dager i det siste som jeg ikke kan huske å ha hatt på år!!! Jeg har dårlig selvtillit, og innbiller meg at folk ser ned på meg, og at det hviskes og tiskes bak min rygg om meg... Hvis jeg ikke er gravid, er jeg redd jeg holder på å bli deprimert... Vat det høres idiotisk ut, men kan ikke huske at jeg har hatt så skiftende humør og så lav selvtillit siden tenårene...

Har dere det sånn..?

Skrevet

Ja, slik har jeg det også. Prøver å ikke tenke på symptomer, men det er fy søren meg ikke lett. Har nok hatt noen mnd med innbilt svangskap jeg også... Nå orker jeg ikke å glede meg om jeg er gravid eller ikke før ikm dagen er over og vel så det og selvsagt jeg har en positiv graviditetstest. Til nå har det aldri skjedd.

Jeg har fått helt angst for å teste. Har et par mnd prøvd å finne eggløsningen vha test/strimler (eller hva det nå heter) uten å finne det. Kanskje jeg må kjøpe noen av de dyre norske for å finne det (kjøpte strimlene på den danske nettsiden).

det er

Uansett er det godt å vite at man ikke er alene :) .

Skrevet

Vi har en datter på 2 år så vi har jo selvsagt hatt en positiv graviditetstest, men ikke etter hun ble født var det jeg skulle fram til.

Skrevet

huff,ja det er ikke spesielt gøy å ha det sånn... Nei, nå tror jeg at jeg må logge meg av snart, jeg blir nesten deppa av å være her inne, og DET er jo slettes ikke koselig på et således forum!!

Ønsker ALLE her inne lykke til, jeg krysser fingrene for dere!!

Mange høstklemmer fra nordnorge! :)

Skrevet

Så deilig at det er flere som er som meg; innbildt gravid hver måned. Uvel, urolige bein, you name it! Jeg har hatt alle symptomer. Det handler bare om å kjenne skikkelig etter.Innerst inne så er sikkert mannen min ganske lei av alle mine graviditeter. Nå hører det til historien at jeg har hatt rett, men ikke hver gang;-) Heldigvis er han en tålmodig sjel. Men det er ikke jeg. Har veldig lyst til å bli gravid på ordentlig snart. Men skal forsøke å stoppe med å kjenne etter symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...