Erle85 Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Nå er vi innflyttet i en ny leilighet! er kjempe koooslig der.. mange snille folk også... Eneste som mangler nå er at jeg blir gravid ) Sitter på skolen nå, måtte omregistrere strøm og slik.. Bruker bare 5min til skolen med bil!! ) er super hærlig.... Lykke til i prøvingen til dere andre:) Skal prøve å se om jeg får kommet innom, er jo spendt ¨på å se om noen her blir gravid i tiden jeg er uten internett
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Lykke til i den nye leiligheten, er godt å være ferdig med flyttesjauen tenker jeg. Vi flyttet også inn i ny bolig i april, og venter nå i spenning på om vi snart kan gjøre det ene soverommet om til barnerom:)
milly:) Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 kos deg masse med ny leilighet! da vedder jeg på at du blir gravid innen en måned!! Lykke til;)
Alba44 Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Kos deg masse i ny leilghet!! Det er supert ) Flyttet selv inn i ny leil. i sommer. Det er så gøy!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Gratulerer med leiligheten!!!! Hurra hurra hurra!!!! Vi sees torsdag da!
Fru Barbro von Kobro Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Grattis! Så bra Du har vel ikkje fått tantebesøk, vel? Skal du testa før torsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå