Gå til innhold

September: Mange av dere som har pakket


♥Jente03-Gutt06♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har ikke gjort det ennå. Men har laget liste over hva den skal fylles med...

Mange ting som ikke er klart her ennå... Men startet jo permisjonen i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle pakke den i dag faktisk, har termin 21. Siden det er nummer to og det gikk fort forrige gang, har jeg ikke lyst til å måtte tenke på hva jeg skal ha med ETTER at vannet har gått! Greit å sørge for at det jeg vil ha med er rent også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har visst termin samtidig vi... baggen er sånn halvveis pakket, litt klær og bind og sånt. regner jo med at det ikke blir styrtfødsel første gang, så skulle det skje noe nå har jeg vel litt mer tid. Men hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke pakket. Kommer sikkert ikke til å pakke før panikken tar meg en eller gang i løpet av de neste ukene... Satser på at gubben kan slepe med seg det jeg finner det for godt å kreve etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 21. og pakket idet permisjonen begynte. Blir litt styr om jeg skal fortelle pappaen alt hva han skal pakke - bare fordi jeg ikke har pakket på forhånd. Så det er greit at den står klar. Litt bind, ammeinnlegg, brystskjell, Purelan brystvortesalve, osv. Ekstra klær. Lette topper, som man lett kan amme med. Toalettsaker og litt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en uke til termin. Sykehussekken min har vært ferdig pakket siden permisjonen startet ca.. Har baby i seteleie, så om fødsel begynner med vannavgang må jeg legge meg rett ned... Derfor er det meste pakket ned og det som ikke er pakket står på en detaljert (meget detaljert) liste som jeg har hengt opp på kjøleskapet:) Sånn at samboeren min finner ut av det når han kanskje føler seg litt panisk og jeg evt må ligge der helt i ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange vi er som har termin 26/9..

 

Skal på ul i morgen for å se om den har lagt mye på seg siden uke 32. (hadde svangerskapsforg. med nr 1, og hun sluttet å vokse i magen på slutten.)

Og om den ligger med hodet ned. Sist lå den i seteleie. Om den ikke har tenkt å snu seg snart, blir jeg nok å pakke beggen om ikke lenge. For da blir d lang vei til sykehus. ca 2 timer. Viss ikke er d 10 min å kjøre til føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...