LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 ååå herregud klør så masse på magen..har prøvd det meste nå men det klør så det svir....isj.... har masse strekk merker kan jo være de som klør da men de har jo vær der super lenge... hvitvask gjorde så jg bare tørket ut og klødde mer... eurax og gjorde dt bare enda mere sviende,,,,
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 har prøvd virker ikke...det er helt ekstremt....
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Huff stakkars! Kanskje du skal ringe jordmor/lege og forsikre deg om at det ikke er svangerskapskløe?? Kjenner ei som fikk det, hun klødde seg til blods, stakkars.. La oss få høre da...Hun med svangerskapskløe hadde det over hele kroppen, da.Spesielt inni henden og under føtterne. Ikke sikkert det er det!!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 jeg bare spurte legen min og han sa bare så enkelt at kløe kan forekomme..men han så ikke på det en gang... men jeg klør ikke noen andre steder heller liksom..men kan jo høre med jm skal ikke dit før neste tirsdag da men(dustete hu er her bare hver tirsdag men i morgen har hu fri) men mulig at det svir og klør litt ekstra fordi jg klør meg sår om nettene når jg sover..... håpløst...he he
Pufsepufsa Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Det høres kanskje ut som et litt søkt middel å kline seg inn med, men streptolin (tror jeg) spenefett fra felleskjøpet synes jeg hjelper både mot kløe og merker (det har mye større anvendelsesområde enn spenefett - står også på pakka, men akkurat dette området er kanskje ikke registrert...??).....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå