Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Kan nedpress være tegn på at fødsel nærmer seg? Jeg kjenner fysisk at hun borrer hodet nedover i bekkenet, akkurat som hun vil ut liksom, hele kroppen min rister innimellom. Dette har bare vært kraftig de siste par nettene. En og en halv uke til termin. Andre med erfaring?
Bruse tobarnsmamma Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hei! Vanskelig å si, men jeg har hatt nedpress noen uker nå og kjenner det hver dag at babyen presser nedover. Jeg har 3 dager igjen til termin, men er veldig innstilt på å gå over. siden jeg gikk 10 dg over sist.Ble vel ikke så mye klokere av dette men. Det er sikkert veldig idididuelt, men det er vel positivt at de siger langt ned i bekkenet og gjør seg klar.
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 kjenner det samme jg å.. har hatt dt noen uker.. er i uke 36.... noen ganger må jeg bare stoppe opp og bøye mg pga kjennes ut som om alt skal falle av nedi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå