Gå til innhold

Oktober: Ikke sovet på flere døgn


Visanto

Anbefalte innlegg

Uff, føler meg skikkelig teit som syter her, men nå orker jeg ikke mer..

har bestilt legetime 11.30, og håper på 50 prosent sykmelding.

er oppe en gang i timen hver natt, i tillegg til at jeg sliter med å få sove igjen, og nå er jeg helt på felgen..

 

har bare fire uker igjen til termin, og vil jobbe helt ut, men er så trett, kvalm og svimmel at jeg er redd for å kjøre bil til og med... hvis jeg bare fikk sove litt til....

siste to ukene har det vært slik at når jeg omsider kommer hjem fra jobb, er jeg helt pumpa. orker ikke gå tur med hunden en gang. langt mindre gjøre noe fornuftig... og det er vel ikke gunstig med tanke på den forestående fødsel, er det vel...

 

er det noen som kjenner seg igjen, eller?

eller er jeg bare sytete;(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene, og det er fryktelig frustrerende. Har slitt med søvnen i 2 mnd. nå, dette grunnet pittringer i kroppen og urolige ben. Har prøvd det meste, Magnesium, ulltrå rundt leggen, massasje av leggene før jeg legger meg+ uttøyning,B6 vitamin og gå turer, men nei.

Men nå har det blitt bedre, jeg sovner som regel i sengen, første gang jeg våkner legger jeg meg på sofaen,og der har jeg sovet som en stein i tre netter, jeg er som et nytt menneske:)

Men er litt som deg allikevel, småsvimmel,småkvalm og sliten, tror det hører med. Jeg har 40 dager igjen,det betyr vel at jeg er høygravid:)

Du har all grunn til å syte, og er vi ikke her for å være hverandres klagemur da.Lykke til Visanto:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du bør få deg en sykemelding ja. Syns du er god jeg som har klart å jobbe helt til du har 4 uker igjen. Nå på slutten fortjener alle mye søvn slik at vi er godt opplagt til den lille kommer ut!

 

Få deg en sykemelding med god samvittighet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen og fått sykemelding i dag. Er 35 + 5 og føler meg tung (masse vann i kroppen), har vondt foran og bak i bekkenet og sliter med å sove.

Legen min var svær forståelsesfull og ga meg sykemelding med en gang. Man må jo ha overskudd både til fødsel og barseltid og hva andre synes det bryr jeg meg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtte!

 

var til legen, og hun var bare fantastisk forståelsesfull og sa at dette var helt normalt. at jeg ikke skulle ha dårlig samvittighet, og at man må hvile mer når man er gravid..

 

så dermed er jeg 50 prosent sykemeldt, og livet føles SÅÅÅÅÅÅ mye bedre!!

nesten så jeg kunne hulket litt av ren glede!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sovet skikkelig siden mars måned. Jeg er stuptrøtt men får ikke sove om nettene. Det er frustrerende. Gleder meg te nurket er ute, kanskje jeg kan få sove igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...