Gå til innhold

Hvordan er formen deres i dag da ?


en liten i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er ganske så sjubbalubba som jeg bruker å si...synes det er et passende nytt ord å bruke om formen..d.v.s litt uggen med andre ord =0)

 

Ha en fortsatt fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så som så.... Våknet kl. 4.30 og klarte ikke å sovne igjen.

Var liksom så "tung" i magen.. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. Kvalm og rar hvertfall. Og da begynte jeg å tenke på alt mulig som kunne være galt og alt som man kan bekymre seg om ellers i livet.

Så kom jeg på jobben og da fikk jeg et nært møte med doskåla..

(Det værste jeg vet!!!)

Men nå spiser jeg litt og håper på at det blir værende i magen..

Er på oppadgående! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uggen idag... Virker som om jeg blir kvalmere av å være på jobb...

Var ganske fin hele helgen, da var jeg jo hjemme!

Men nå.... Usj, halvkvalm hele tiden, trøtt og slapp, prøver å drikke litt kaffi, men det hjelper ihvertfall ikke...

Gleder meg til å gå hjemme hver dag med en nyfødt baby!!!

Skal bare kooooose meg denne gangen!!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt bånn......Kvalm og uggen.Lurer på om jeg har fått uvi, skal til legen etterpå med urinprøve.Spørre om han kan sykemelde meg, jeg klarer rett og slett ikke å jobbe....Føler at jeg må spy hele tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske uggen idag.Er sykemeldt ut denne uka siden jeg blir så kvalm av alle luktene på jobb (jobber i helsevesenet).

Skal ut å gå meg en tur nå, får håpe at det hjelper:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var sritt kvalm fra uke 4 til slutten av uke 5. Nå er jeg bare litt uggen, må spise noe med en gang det kommer så går det bra. Skal ha besøk i dag, (hadde bursdag den 29.08) men orkert ikke å ha besøk i dag. Så kvalmen kan bare holde seg unna. Må å handle litt inn til besøket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heime fra jobb idag..skikkelige luftsmerter som visst e mitt varemerke dette svangersk. i stede for kvalme....

Men kjæresten va innom fra jobb, eg fikk masse masse koz, og no e eg bare lykkeli !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...