Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Hei... Ikke for å ødelegge for deg..... men det er jo ikke sikker at du blir gravid når du ønsker... tenk om det tar tid.... ?? Jeg ble gravid i september siste år på sykepleien. Det funka helt greit. Jeg ble ikke ferdig på skolen... FIkk unge i beg av juni, og rakk ikke å ta de to siste eksamene. De tok jeg da gutten var 8 mnd. Jeg fikk engangsstønad, penger fra lånekassen ca 9000,- i mnd og barnetrygd. Det eg jo ikke såå lite det da. Mange syns det var "dårlig" planlagt... men begynte å ha ubeskytta sex, med den tanke at det kunne ta lang tid.. (både mor og tante og kusine har hatt SA med første graviditet ... så det hadde jeg også lagt inn i beregnigen) ..... hm.. det tok IKKE lang tid. Veldig greit å være student og gravid. Var 24 år da han ble født. Ser at det kan være vanskelig å bli gravid.. nå har vi hatt ubeskytta sex i 2 år... hvor blir unge nr 2 av??? Vi kan ikke alltid planlegge!! Yes, det var det jeg ville si. Som sagt, jeg ville ikke si det for å ødelegge. Men ta det med i planlegginga :-) Ha det fint uansett. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6183983-baby-cakes24/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå