Murmeline Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 ÆSJ! Misliker sterkt å være gravid, bekkenløsning, samt ha avhengighetsforhold til fysio. Hater den skviste blæra som må tømmes flere ganger om natta, og det faktum at det er umulig å sovne godt igjen etterpå. Dagens lyspunkt blir muligens den nye lystette rullgardinen:)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hihi. Ikke i like godt humør idag;) Jeg får sende deg litt gode vibber fra nord da... Du har jo bare litt i overkant av 2 uker (!!!!!!) igjen, så du overlever nok det Vet ikke hvorfor jeg er så utrolig positiv og i godt humør idag; skal tross alt til legen for å ta blodprøver for å sjekke leververdiene på nytt (HATER blodprøver), det pissregner!!!, jeg har ikke sovet mer enn 3 timer inatt, og fingrene mine er om mulig enda mer pølsete enn igår Ha en fin dag
Murmeline Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Åhhh, så søt du er:) Nå ble jeg i godt humør igjen! Er det ikke deilig med sånne dager hvor man bare har energi tross alt mulig? Kanskje du er i så godt humør fordi jeg ikke er det, hihi.. Håper det går bra med leverprøvene da, krysser fingre alt jeg kan.. Skal sende anti-sprøyteskrekk-vibber oppover:) Ja, tenker at jeg burde holde ut, men gjør godt å sutre litt også da. Sovet litt dårlig i natt, og ikke hatt fysio på 1,5 uke, men fikk time i dag. Hurra:) Ha en strålenda dag du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå