Gå til innhold

Mandagsveiing 04/09-06:-)

Anbefalte innlegg

Startvekt 18.05.06 = 102,5kg

Delmål nr.4 er nådd: under 80kg

Vekt i dag: 76,5 kg

Vekttap siste uka: 1,5 kg

Delmål nr.5 er:74,5 kg

For 3,4 mnd siden brukte jeg str 48 i bukser og de var TRANGE. på lørdag kjøpte jeg meg en ny bukse. Str 40!! Gjett om jeg ble glad:-)

Lykke til jenter!:-)

Hå en fortsatt fin dag, og gratulerer så mye med 1 årsdagen til datteren til Twig:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6183901-mandagsveiing-0409-06/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startvekt 31.07.06: 86,1 kg

Delmål nr 1 er nå nådd: under 83 kg

Vekt i dag: 82,0 kg :-D

Neste delmål: 79,9 kg

Gleder meg til å kunne kjøpe en bukse i str 40 jeg og.. hvis jeg kommer dit noen gang... gratulerer til deg, Desirée :-)

Pr i dag bruker jeg 44... men bedre enn 48, som jeg også brukte for kun noen få mnd siden :-D

Tusen takk!.-) Ikke for 3,4 mnd siden, men 3,5 mnd siden hehe...

Jeg er 1,68cm høy. Når jeg veide 102,5kg brukte jeg str.48. Nå veier jeg 76,5 og bruker 40.

Lykke til alle sammen!

Vet noen er sure for at jeg fortsatt er her inne, men jeg skal være her til jeg er ferdig:-)

Annonse

Kjære Desiree,

Jeg syns det er helt supert at du fortsatt er her for din slankehistorie inspirerer hvertfall meg. For det er helt fantastisk å lese om ditt vekttap!

Det gir meg troen på at også jeg kan klare det :-)

Så jeg syns du bare skal heve deg over de som ikke syns du hører til her.

Lykke til videre!!

Dere er superflinke!

Jeg veier meg ikke enda, men merker at det skjer saker og ting i kroppen. Tror jeg skal begynne med målebånd.

Til Desiree, for all del vær her og fortell om deg selv, du er en inspirasjon for oss andre.

Jeg blir så glad for å høre om folk som har klart det. Litt misunnelig også, men mest glad :-) Da er det håp for oss andre også!

Ååååhh.... Tusen tusen takk. Det varmer sikkelig å høre!:-)

Jeg ønsker dere alle lykke til. Uansett om det er 50kg eller 5 kg dere skal ned. Hvis alle støtter hverandre så går det den rette veien.

Husk at en utskeielse ødelegger ikke vekttapet, men styrker det:-) Stå på.

Start: 94

Igår: 87,5

Er litt fornhøyd, siden jeg har latt slanking være slanking og spist godt i uken som gikk. Har gått ned 0,5 kg. Mandagsveiingen motiverer meg virkelig for å gjøre en innsats. Vil jo gjerne være stolt av de tallene man skriver inn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...