Gå til innhold

Satt den nå tro?

hvorlangtkandetteegentligvære.

Anbefalte innlegg

Hadde sex i går uten glidemiddel så nå håper jeg den sitter. Hadde 2 sterke streker på lørdag og veldig svar strek fredag og mandag så er litt usikker på om jeg har hatt EL i helga, men for sikkerhetsskyld hadde vi sex torsdag, lørdag og søndag. Skal teste i dag også, bare for å være sikker. Går som sagt for: Alle gode ting er 3 (pp)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6183838-satt-den-n%C3%A5-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme for meg, jeg fikk en svak pos på torsdag og på fredag var det ingen tvil om at den var positiv. Vi har hatt os hver dag siden torsdag.Håper den sitter denne gangen. Dette er vår 2 pp, forrige mnd bommet jeg på el på 5 dager, så det er ikke rart at jeg ikke ble gravid da

krysser fingrene for både deg og meg=))

Hadde vært hyggelig å gå inn til 1 trimester sammen=)

klem

Ja, er så utrolig klar for det (har ikke prøvd mer enn 3 pp, men har hatt lyst til å prøve i iallefall 12 pp)

Har sånn halveis god følelse denne måneden. Gikk jo på en smell med glidemiddel på lørdag men følte vi gjorde opp for igjen i går..

Jeg håper så utrolig mye at jeg havner i 1.trimester fortere en fortest, og Flættfrid: Det hadde vært supert om du ble med:-)

Annonse

Hei , vi er litt i samme båt vi... hehe jeg tok den 7 el testen på søndag og da var det ENDELIG 2 sterke streker!! flaks at jeg hadde 7 prøver.. ble nesten litt deppa av å vente.. men nå er det "stormede" jubel igjen.. Manne min "lurte veldig på" hvorfor jeg var så kosete på søndag (hehe) .. nå går jeg om trent på nåler og grugleder meg til IKM.. Lykke til videre!

"snakkes"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...