Gå til innhold

Noen som PLEAS kan hjelpe??

prinzezze_2år_venter på spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok en spiseskje med lakserolje i går kl ti, våkner i dag og ingenting skjedd, ikke engang vært på do??noen som vet hvor lang tid det tar før den går igennom kroppen?? skal jeg ta en spiseskje til tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva slags virkning du forventer av EN spiseskje lakserolje???

Skrevet

ta en skje...er du klar og moden da?Jeg tenkte jeg skulle ta igår, men når jeg sjekket meg var jeg langt fra moden og baby var ustabil i hjertet sitt så jeg turde ik ta l.oljen...men vær forsiktig med den oljen...

Skrevet

Hvorfor i det hele tatt ta sjanse på å utsette både kroppen din og babyen for unødvendig stress, kanskje ueffektive maserier og noen ganger falske forhåpninger når du har 10 dager igjen til termin? Kroppen din er faktisk laget for å føde barn helt naturlig, og den vet selv når det er best å sette igang ved å skille ut de riktige hormonene. Jeg vil anbefalle deg å heller smøre deg med tålmodighet iallefall frem til termin! La kroppen din få en sjans til å vise hva den kan på egenhånd.

Synes det har blitt et voldsomt jag etter å få babyer før termin på denne siden. Folk som prøver allt muligrart før termindatoen i det hele tatt er nådd. Skjønner at man blir uttålmodig, det er jeg og, men hvorfor ta sjansen på å tulle til kroppens egne signaler?? Jeg føler meg nesten unormal som ikke ber om stripping, spiser rare ting, hopper i trappa, og står på hodet for å få baby før termin.

Gå deg en tur istedet, nyt det fine været og gled deg over fritiden som permisjonen gir i tiden frem til termin. Babyen kommer når den er klar, og om du går lenge på overtid, så la fagfolk ta seg av kjærringrådene.

Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!

Skrevet

Hei!

Jeg har fått vite at lakserolje ikke har noe som helt virkning i forbindelse med å få igang fødsel, det gir bare ubehageligheter til mor. Er det ikke flere som har fått vite dette??

Skrevet

ja...jeg fikk vite dette når jeg var på journal innskrivning i dag!

du fikk visst dårlig mage med diare, og kunne vente deg mange maserier...men ikke noe som satte igang fødselen!

Skrevet

Studentinnen; jeg er helt enig. Et enormt jag etter tidlig fødsel her inne, desverre..

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan dere tør fikle med noe som naturen har laget så perfekt allerede. Sjekke seg selv om man er moden???? Moden kan man være i god tid før det lille perfekte menneske bestemmer seg for å komme ut.. Smør heller lakserolje på tålmodigheten deres.. Ungen kommer når den er klar for det.. Og det er vel en grunn til at det er uker igjen til termin? Da er vel ikke babyen ferdig riktig enda da..

Nyt heller den siste tiden og ikke stress.. Det har aldri skjedd at babyer ikke kommer ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...