ChaChi Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 en litt overbeskyttende mann? nå som dere er gravide mener jeg. min kjære er nemlig det jeg vil kalle litt overbeskyttende til tider.. eksempler; -han ropte "neeeeei" da jeg skulle til å hoppe for å se om katten lå oppå bokhylla i dag.. (katten sover ofte der) hopping er altså farlig? - han syns jeg skal ta bussen til jobb istedet for å gå. det tar ca 25 minutter, og det er stort sett bare nedoverbakker.. -han liker ikke at jeg er hardhendt med magen.. da er det og masere inn fuktighetskren også regnet som røff behandling;) -han spør alltid;har du spist?? akkurat som om jeg ikke spiser vist han ikke passer på at jeg faktisk gjør det.. listen kunne vert lengre, men det får være måte på jeg klager ikke, er utrolig søtt at han bryr seg sånn om både mitt og den lilles velvære, men på de gale dagene med masse hormoner blir jeg litt irritert.. jeg er jo ikke syk, bare gravid.. og babyen er godt beskyttet der inne.. er det bare min som er sånn, eller er det flere kommende pappaer som tar litt av i å beskytte sin kjære og babyen i magen?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Nei, min er ikke sånn. 25 uker nå, men han skjønner liksom ikke helt at jeg har smerter, ikke orker like mye som før - i alle fall i samme tempo. Er helt gåen etter jobb, etter en tur i butikken etc. Så må stadig hvile. Har svære åreknuter, så prøver å ligge mye med bena hevet for å avhjelpe situasjonen litt + at det gjør faktisk vondt. Tror ikke han skjønner dette heller, bare ser det som latskap. Han er veldig god å ha altså, men er sikkert litt rart å se meg med bena opp når han selv er overarbeidet. Men jeg gjør så godt jeg kan, tar alt av husarbeide,matlaging, handling etc - men stykker det mer opp for å orke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå