Gå til innhold

Noen andre med luftsmerter om natta??


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Voknet plutselig i natt med EKSTREME smerter i magen... Litt høyt oppe så kunne ikke være babyen siden den ligger helt nede bak skambeinet ennda. Skikkelig mageknip.. Var grusomt vondt...:/ Håper det bare var en engangstilfelle...

 

Andre som har hatt det? kommer det igjenn eller er det engangs? (kan vel komme igjenn, men forhåpentligvis ikke hver natt liksom;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det innmellom ja, utrolig vondt! Noen ganger er det heldigvis mer moderat. Den fordøyelsen kommer til å bli en plage tror jeg, men men.. Jeg som er så glad i kål også; hjelper jo ikke akkurat på. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det også sånn. Har nesten ikke sovet i natt pga vondt øverst i magen. Tror nok det er noe som kommer og går, men det hjelper litt at det er så høyt at det ikke kan være noe galt med den lille. Det er på en måte latterlig at litt luft kan plage en så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :-)

 

Har vært plaga me luft helt sia uke 5, trur eg. E skikkelig oppblåst og virke som om eg svelge sinnsykt me luft om natta. Plagsomt som fy !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e kjempeplaga me luftsmerte....spesielt om natta,i natt va det så vondt at æ trudde æ sa...helt grusomt...men vet det bare e luft...for det hørte æ...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...