Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Når du er fortvilt og tror du ikke kan dette lenger ned i bakken enn du allerede er, så får du høre av kjæresten din : du har blitt stygg...og bare ler av deg når dere sitter i sofaen og slapper av..det kom helt uventa! vi har hatt forhold i 4 år, og har aldri kommt med noe sånn som dette her før! hva er det som skjer? hva har jeg gjort?? Dagen derpå sitter vi i sofaen igjen, jeg går på toalettet og veier meg, og kommer smilende tilbake, jeg har jo bare gått opp 6,5kilo gjennom hele svangerskapet og har 3 uker til termin, så kansje det stemmer at jeg har tatt av meg litt på rumpa, lår og armende mine, som veninna mi sa til meg men det var visst ikke så populært at jeg skulle få noe komplemang...de tror sikkert bare du har tatt av deg, siden du har blitt så feit alle andre plasser!! hallo??!! jeg har termin om 3 uker?! jeg er høygravid! hvordan kan du si når sånn til kjæresten din som er høygravid med ditt barn? jeg elsker denne gutten så enormt mye, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? klarer ikke gå fra han heller! ikke rart jeg føler meg stygg når vi kler av oss før vi skal legge oss... sorry det lange syte brevet!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Kjære deg. Prøver ferbrilsk å holde unna alle dialekt utrykkene som ikke egner seg på trykk her. hva i h... antyder litt av det. Er han veldig ung sånn 17 1/2, umoden? hvorfor kan du ikke vurdere om han virklig er bryet verdt å kibbe ut ut det store intet? jeg tror jeg hadde kommet inn under morderkategorien av å få slike utsagn. Er han Mr.fantastic selv på vekt og utseende? Er han riktig klok? Unnskyld, prøver å tenke noe mer kontruktivt til i morgen. Du har min fulle støtte til å gjøre hva osm helst mot ham.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 jeg er 19 og han er 21, men ja han er vel ganske så pen og har alltid vært slank og vel trent kropp, jeg har alltid vært lubben men har aldri fått sånne komentarer før! Tror kansje han vil at jeg skal gå i fra han så han slepper og få noe stress fra våre felles venner!? kansje jeg bare burde gjøre det...? så får han det som han vil
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 hei. Da er han ung. Du tror at han vil du skal gå fra ham- men ikke bare fordi du har lagt på deg under svangerskapet håper jeg. Det trengs bedre grunner. Men bor dere sammen og klarer han å sørge for deg på andre måter, finns det noen formildende greier med ham? Kommer han til å bli en OK pappa og er han Ok på andre ting? har han jobb eller utdanning og kan ta ansvar?
monicah Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Herre Gud for en j.... idiot. Snakk om å sparke noen som allerede ligger nede. Du bør spørre om han virkelig mener det han sier. Kanskje han har en merkelig sans for humor. Høres uansett helt teit ut denne fyren.
CecilieTerese Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 ehh ærlit talt for en Jævla taper.. Ka som gir han rett til å uttale seg på den måten, å om du hold ut med han så må det jo være nåkka som e heilt ubeskrivelig fantastisk med han. Men e kan ikke tenke meg det, for når han opptrer på den måten så vise jo det null forståelse, null empati, null sosial intelligens - intelligens på nån måta. E syns du skal høre på venninnen dine eg, å dersom du faktisk bare har gått om 6,5 kg i hele svangerskapet så MÅ jo det tyde på at du må ha tatt av deg skjøl en GOD del - ikke at det e viktig i det hele tatt. Men pass deg for å være sammen med nån som bryt deg ned på den måten.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 vi var samboere, men dette var et år tilbake, hadde litt tid for oss selv...men dette gikk jo ikke for vi var jo helt knytta til hverandre alikevell! så jeg tror kansje han ikke gidder mer når det gjelder oss 2 da...men det er ikke så lett og lese han! jeg har stresset med og ringt han hele helga og han har ikke tatt telefonen, har funnet ut at han har vært hos noen "gammle" vanner av han og de røyker hasj...så da har han nokk vært på tuppa hele helga! så ble ganske forbauset når han ringt meg nå og spurte om han kunne komme til meg i morgen etter arbeid! Jeg skal til joural innskrivning i morgen å dette vet han veldig godt, han skal/skulle jo være med, men nå gadd han ikke være med!!! nei...han er en idiot å dette her gidder jeg ikke alså.. så jeg sa til han at forholdet vårt er over, for en jæv..lat drittsekk oppførsel er ikke noe jeg gidder og ha noe med og gjøre! takk for hjelpa jenter
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 eg ting jeg glømmte og legge med....vis noen i det hele tatt tror jeg vurderer og ha noe mer med han og gjøre når han sitter hos slike folk tar de grundig feil....det var og dra det litt for langt!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Blir så sint av sånt tull! Og trist av at damer hører på sånt fra gutta sine og fremdeles sier at de elsker ham. (jada, skjønner at forholdet deres er basert på mer enn en kommentar, men man skal ikke si sånt om noen man skylder deng..) Jeg stemmer for at damer som får høre sånt heller kløpulver i undertøysskuffen hans!
er det muuulig Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 så denne tråden nå jeg....og må virkelig si at du har gjort det riktige om du har gådd fra han!!! hadde klikka totalt om jeg hadde fått slike beskjeder fra mannen.... håper bare du ikke tar det til deg det han har sagt! han er ikke verdt det! du og en kommer til å få det så fint selv! ville bare gi en klem og si at du gjorde det riktige!
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 umoden liten drittunge:) Og det har ikke med alder å gjøre, dobbelt så gamle menn her inn som har oppført seg som umodne drittunger:) Får nesten lyst til å oppfordre deg til å ta igjen der det svir mest for en mann, men hev deg over det!! Du ser nydelig ut, du skal jo snart føde barn!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Kjenner jeg blir skikkelig provosert over slike typer. Alder er ingen unnskyldning for å komme med slike nedverdigende kommentarer.....skikkelig umoden og total mangel på empati. Du får det nok bedre uten han. Barnet ditt får det bra når du har det bra...og du ville ikke hatt det bra med en som nyter å tråkke på deg =0) Dessuten er han ikke noe godt forbilde heller slik som han holder på....hasj blir man bare dummere av. Har tidligere venner som har røyket...og enkelte av de har virkelig bikket.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Helt utrolig og tenke på at en slik umoden drittunge snart bli pappa! hmm...kjenner jeg blir irritert, hadde klikket totalt om samboeren min hadde sagt noe slikt, men heldigvis hadde han aldri sagt at jeg var feit om jeg så veide 100kg...det handler om respekt og kjærlighet! IKKE vekt og kritisering! Håper du seriøst vurderer dette forholdet...det er vanskelig nok og gå høygravid. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå