monicah Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Alltid spennende når noen er i gang. Håper noe snart skjer for min egen del, men det føles ikke slik.
stratos Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 tror det og håper det. sitter med rier som tar seg opp....... 8-15 min mellom.så det er enda ikke regelmessig, men de er nå der:) Skal lunte i dusjen, drikke litt varm te.....
monicah Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 ÅÅ, krysser fingrene for deg. Når er/ var terminene din?
vibeke0310 Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 hehe...for min del nå jeg nokk vente et par uker til har hatt så enormt med sammentrekkninger i dag...drømmer om at noe snart skal sje...er så lei av og vente når har du termin?
monicah Skrevet 3. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2006 Er også lei av å vente, hadde termin 25/8. 10 dager over buhu
lana<3 Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Jeg har rier med ti min mellomrom...men kroppen min nekter jo å åpne seg...har vært inne på føden idag...var litt spsielt...ble tildelt føderom og alt...men nei..etter alle disse ukene med disse riene så fungerer jeg ikke...og babyen har det fælt...hjertelyden var fra 78-200 med gjennomsnitt 180..stakkar stakkar lille..andre babyer blir skvist en natt, mi må tåle hver dag...mulig at jeg blir satt igang m modningspiller...
stratos Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 nå er det 12 dager over terminen og riene er ca 8 minutter mellom. jeg drikker te og puster meg gjennom riene..........det er lenge å vente.forrige fødsel tok knappe 4 timer fra første ri til barnet var fødd. nå har jeg hatt rier fra i kveldinga.....ja ja det går rette veien dette......
monicah Skrevet 4. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2006 Hei igjen, lurer på om noe er på gang her også. Fikk ikke sove, kanonvondt på den ene siden av magen. Merkelig, men det føles som om jeg har rier på bare en side. Masse liv i magen også, stakkars babyen får ikke heller til å sove. Håper det ikke er maserier, men det er vel kanskje det. Kjenner du masse liv i magen? Er det lenge siden du fødet sist? Hadde KS sist gang, og det er nesten 14 år siden jeg hadde vanlig fødsel. Blir vel nesten som førstegangs å regne da? Håper det tar seg opp for din del så du ikke blir så sliten. 4 timer sist er jo helt utrolig :-)
stratos Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Ca 7 min mellom riene, akkurat såpass at jeg ikke klarer å finne hvile...slik går nå timene. hadde trodd jeg skulle vært ferdig for lengst siden forrige fødsel for bare 14 måneder siden var unnagjort på 4 timer. siste dager har det vært perioder med masse liv men også AAUUUU-det var en ri gitt-men også lange perioder hvor babyen har vært aldeles rolig. Hvordan går det med deg monicah???
mcma Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 hei har rier men er så usikker... liker liksom ikke ringe før jeg vet om det er helt sikkert,... våknet av sterke tak i ryggen får ihvertfall ikke sove igjen. blir litt kvalm på toppene av de...... noen fler som blir det... de er ganske ujevne foreløpig men varer ca 1-3 min på toppene... nå var det 8 min siden siste... HJELP når bør jeg ringe..
stratos Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 samme her, jeg tør ikke dra avgårde før jeg er helt sikker på at det er i gang liksom. det ble litt lengre dette her en jeg hadde regnet med........ siden jeg er flergangsfødende sa j.m jeg kunne komme inn når det var 3 min mellom faste gode rier. vi bor ganske nært sykehuset da...... håper så inderlig du er godt i gang nå
monicah Skrevet 4. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2006 Har roet seg ned her i gården. Fikk sovet noen timer. Har nå fått alle ungene ut av huset, så nå vil jeg ha riene tilbake :-( Håper dere andre er på føden :-)
CecilieTerese Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 huff, går beskjed av en eller annen person hveer dag om at de er sikre på at dette er dagen. folk er så slitsomme. Blir mer sliten av folks masing enn av å faktisk være 10dager over tiden. Har vært så lite liv, nesten ingenting siden i går kveld. så er litt bekymret.. kanskje jeg burde dra opp så de får registrert meg.. hmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå