Gå til innhold

Hodepine!!!


vibgun

Anbefalte innlegg

Hei!

Er 8+3 på vei i dag, og har vært plaget av skikkelig hodepine i ca en måned nå.. Hjelp!!! Føler at hodet skal eksplodere innimellom:-(

Noen andre som har det sånn? Vet jo at det er en vanlig svangerskapsplage, men skal det virkelig gjøre så innmari vondt?? (Tør ikke ta paracet...)

Er det noen som har noen gode råd? (Prøver å drikke masse vann...)

Krysser fingrene for at det er noen reddende engler der ute;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også slik. Det er skikkelig plagsomt. Legen min sier at paracet og paralgin forte er trygt. Jeg tåler ikke paracet, og paralgin hjelper dårlig på min hodepine (veksler mellom "vanlig" og migrene). Det er frustrerende. Og selv om det skal være trygt føler jeg ikke for å "gå på" paralgin forte, for jeg har jo vondt hele tiden. Kvalmen henger også sammen med hodepinen. Jeg kan ikke bare legge meg siden jeg har to barn fra før. Har flyttet inn på gjesterommet. Det gir meg litt bedre søvn og mindre hodepine. Noen jeg kjenner sover på verandaen...

 

Det var jo ikke så mange råd, mer en støtteerklæring på at jeg vet du har det vondt. Vet du om hodepine i svangerskapet er noe som går over (slik som kvalmen ofte gjør?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...