Gå til innhold

xenical

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har erfaring med Xenical?hvor mye gikk dere ned?hvor lenge gikk dere på tbl?erfaringer??

Har nettopp begynt selv...

Håper noen kan hjelpe meg fort!!!!

mamma07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan en gå på det når en er gravid da?

Fiona

Skrevet

hei

jeg gikk på dem for maaaange år sia,gikk ikke så lenge fordi jeg ikke var så flink med kostholdet.bærsja rett og slett fett,rant i underbuksa,gjennom buksene og ødela det meste.mitt råd til deg er å være flink med kostholdet,vet at det er meninga,men jeg klarte ikke å legge om kostholdet.lykke til.ps ei venninne var flink,hun gikk på dem i 6mnd å gikk ned 27kilo,ei anna var ikke flink,gikk på dem i 3mnd og ødela tarmsystemet og sliter enda...5år etter.

Skrevet

Hvordan kunne hun ødlegge tarmsystemet etter 3 mnd???

Skrevet

Jeg har brukt xenical å er kjempefornøyd! la om kostholdet å gikk ned 30 kilo på litt over 4 mnd.

Skrevet

Jeg prøvde det i nesten en mnd, men var på do etter en time uansett hva jeg spiste ( salat til kake) Jeg måtte tilslutt oppsøke lege, siden kroppen ikke klarte å beholde det gode fettet i maten, og huden tørket inn. Avsluttet " kuren" med allergitabletter grunnet utslett.

Så anbefaling, selvom det ikke er så lett: Gå turer, tren i basseng og spis fornuftig =)

Skrevet

jeg gikk på xenical også..men fikk streng beskjed om å stoppe bruken av dette når vi skulle begynne prøve å bli gravide....dette kunne skade fosteret.....

så jeg sluttet da seff....fikk bare gåt på det en mnd..gikk ne 3 kg..

er gravid i 7 uke foressten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...