Gå til innhold

Ingen ømme bryster - normalt?


Flittiglise78

Anbefalte innlegg

Huff, sitter og engster meg her, og håper noen kan svare meg.

 

Jeg er 5 + 1 på vei i dag, og har enda ikke hatt noen ømme bryster.. Kan det allerede ha skjedd noe galt? Andre som har opplevd det samme?

 

Grunnen til at jeg engster meg, og kanskje for mye (?), er at jeg i mai hadde en MA. Mistet i uke 11+5, mens fosteret hadde vært dødt siden uke 8. Tok det forferdelig tungt, og redd det samme skal skje igjen. Men i dette forrige svangerskapet hadde jeg ømme bryster helt fra starten av. Derfor er jeg nå altså redd for at det allerede nå har gått galt... Har altså ikke "mistet" symptomet ømme bryster i nåværende svangerskap, men de har altså ikke blitt ømme enda. Omtrent ingen andre svangerskapstegn heller - kun positiv graviditetstest, litt trøtthet + stikkinger i magen.

 

Jeg har jo så lyst til å bare gå rundt og glede meg, men så blir jeg alstå bare redd og engstelig i stedet..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er veldig forskjellig hvilke symptomer man har, flere som nevner helt andre ting enn hva jeg erfarer selv i alle fall.

Jeg var litt øm til å begynne med, men det gikk over igjen, så kom det tilbake et par dager og så borte igjen.... Skikkelig hopp og sprett :)

Så jeg tror ikke du skal engste deg unødig, men er du usikker kan du jo bestille deg en UL så får du sjekket slik at du kan slappe av og nyte magen :)

Lykke til, jeg håper alt er riktig så fint i magen denne gangen !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at mine er heller ikke ømme, bare hvis jeg klemmer litt på. Men jeg har jo kvalmen da. Men det er nok helt normalt å ikke ha noe særlig tegn også, mange som har det slik :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, kjære deg.......Mine ømme bryster kom ikke før for en uke siden (6+4 i dag) Kommer nok til deg oxo......

Jeg er oxo av den litt hysteriske typen, etter tre SA og en MA....Skjønner godt hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ømme byster med førstemann, men har ikke hatt antydning til det i noen av de andre svangerskapene. For en ukes tid siden (tror jeg) var det noen som startet en tråd her på 1.trimester med vi-som-ikke-har-ømme-bryster-klubb; det var veldig menge som ville være være med der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...