Gå til innhold

Digital Clear Blue...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde en Clear Blue digital i kveld... Vet egentlig ikke når jeg hadde EL eller når jeg skal ha IKM... Den viste "ikke gravid" men da jeg tok ut testpinnen kunne jeg se antydning til strek 2...

*en smuuuule forvirret nå, ja*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6181329-digital-clear-blue/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok ut spiralen 10 augus, fikk en form for mensen to dager etter, men jeg hadde mensenfølelse 2-3 dager før jeg tok ut spiralen... Hadde en følelse av eggløsning rundt 19 august. Det kom litt rosa på papiret rundt 24 august... Så da skal jeg vel ha IKM til uka... Jeg har gått på hormonspiral så jeg har egentlig ikke hatt noen syklus... Har også hatt endel svake menskramper den siste uka... Hatt noen gravid symptomer men jeg tør ikke stole på dem i tilfelle det bare er innbildning... Har også veldig mye offwhite og slimete utflod nå...

Hei! Åh... det var så godt å lese ditt innlegg! Jeg også tok ut h.spiralen 9. aug.. Jeg venter på TR eller pos. test! Hadde en liten form for mens rett etter at den ble tatt ut. Følte at jeg hadde EL rundt den 17.-19.. Tok to Clearblue digital forrige uke, begge neg. Har ingen tegn til mens nå, er så frustert og utålmodig, hvis den ikke kommer denne uken tar jeg en ny test på slutten av uken... litt spennende også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...