Gå til innhold

Sååå lyst på baby!

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Jeg er helt syk om dagen jeg! Har så ufattelig lyst på baby. Greier snart ikke mer jeg! Dere som skal ha er så heldige dere! Gleder meg masse til det er min tur, men mens jeg venter får jeg nøye meg med å være her å se på dere som er så heldige!

Noen fler her som er baby syke?

Skal dere vente eller få?

Fortsetter under...

jeg ogsååå

helt seriøst...klaer ikke å konsentrere meg om viktige ting i livet mitt lenger..tenker konstant på baby.,.. går siste året på allmenn nå..vet ikke hav vi skal enda.....uff...

hvor lenge skal du vente vil gutten din?

det vil min,men han siser at han ikke vil pga skolen min...

men vi prøver sånn halvveis...:P

klem fra

Jeg skal vente til nærmere russetiden, vil så gjerne at dressen skal passe,ellers har jeg brukt opp så masse penger, men skal ikke drikke i russetiden så kan skjule en liten mage inne der ;)

Gutten min vil like mye som meg neste, men jeg vil nok mer. Men har avtalt rundt mai nå da... Da er jeg 18 og da blir han 18 før den kommer!

Skolen ja, har bare igjen dette året på skolen, også to år som lærling. Men lærling er så og si det samme som jobb, så det kan jeg nok kombinere!

Flytter forresten ut til sommeren, flytter 5 mil trur jeg, til hjembygda :)

Vi får prøve å holde ut en stund til! Selvom det kan både bli tårer og tunge stunder!

Takk for svaret Elisa<3

Klem fra meg :)

Du er så heldig du Rosamor! Lykke til med den lille! Kommer nok en liten til meg en eller annen gang også. Har masser av tid. Er bare 17 enda... :) Også vil jeg ikke gå høygravid i russetiden, så kan vente litt... Når det ikke kom noe nå kan den vente litt!

Annonse

Hei på deg:)

Vet hvordan det er å være helt "syk" etter å få baby;) Vært der selv... Veit hvordan alt annet kan virke ubetydelig...

Jeg ønsket meg ett lite barn mer enn noe annet i verden... Jeg sluttet på p-piller for å "se hva som skjedde" hehe... Men rett før jeg ble gravid fikk jeg helt angst for det... Og da var jeg selvfølgelig gravid...

Og tro meg.. Det ble mange tårer og tunge stunder der også... Jeg angrer absolutt ikke på at jeg beholdt ungen...Elsker magen og gutten min kjempe masse:)

Men poenget er; Du har god tid på deg til å stifte familie... Den tiden kommer fort nok.. Kos deg med typen og venner... Dra på fest, nyt livet og gjør hva du vil når du vel;) Den tiden blir plutselig tatt fra deg...

Lykke til videre uansett hva det blir til;)

Klemmer fra en som venter i spenning på liten i magen min:)

jeg mener at vi ikke prøver så hardt..Jeg går ikke på piller..vi tar det litt som det kommer...Jeg vet at det ikke er noen dårlig unnskyldning det med skolen asså =) Han sier han har kjempe lyst på baby,men samtidig er han bekymret for skolen min.Han er ferdi me skole så det er ikke noe problem=)

lykke til alle sammen!

anbefaler dere unge å vente!!

er selv 25 nå, og vi har blitt en familie på 5 :)

begynte selv da jeg var 18. Det er selvsagt forskjell på folk. Jeg har det veldig bra nå..men dersom jeg skulle valgt igjen hadde jeg nok ventet til jeg var over 20 iallfall !!

Det er mye kos, men også mye arbeid. Det går ikke an å løpe fra heller. Ikke at jeg vil det. Men husk at en har ansvar for et nytt liv. En bør iallfall være veldig moden og ansvarbevisst før en påtar seg den rollen.

Får det ikke helt til å stemme med at du skal være russ...

Du er like gammel som meg, og det vil isåfall si at du går andre året.

Og dere skal prøve til mai, men kan ikke prøve nå fordi russedressen da ikke passer om 1 1/2 år..?

Blir litt forvirret, kan være det bare er jeg som missforstår hele greia, men om du skal ut i lære to år vil jo også det si at du går andre året og ikke skal være russ i år...

Så da ser jeg igrunn ikke problemet med de russ greiene...

Jeg går VK1 Barn og ungdom, så jeg blir svart russ når jeg er ferdig med dette året... Så er russ til våren... Så er bare et halvt år til russetiden min. Går ei linje som jeg blir russ etter VK1!

Ble det litt klarere nå? Kan prøve å forklare bedre om du trenger det... :)

Annonse

Oi! 25 år og 3barnsmor! :) Vil bare ha en først jeg, også kanskje noen "attpåkladder". Er selv den eldste i en søskenflokk på 3. Vant til masse ansvar!

Og jeg har alltid vært moden for alderen. Helt siden jeg var liten. Fikk høre av læreren at jeg var for voksen.

Til Elisa<3

Skolen er vel egentlig ikke så stort problem nei, jeg tror det går fint ann å kombinere om man virkelig står for det!!

Til alle, sliter litt med rekkefølgen på innleggene, de vil ikke legge seg der jeg vil ha dem! Irriterende!

Jeg er selv ung mor(var ikke planlagt), å har klart dette veldig bra, så ser ingen grunn til at unge mødre ikke klarer morsrollen kjempe bra til tross ung alder. Men man skal være litt forberedt på hva man går inn i! Selv synes jeg det er litt "galskap" å planlegge unger i en aldre av 16-17 år. da har man akkurat begynt ungdomslivet sitt, å det er ikke en dans på roser å ha barn! Selv om det er myyye moro, så er det er stooort ansvar.

Jeg ser rundt meg å hører stadig om unge folk sm har planlagt unger fordi det har blitt en slags "trend". det er forkastelig synes jeg..

Maange av de unge mødrene tror at visst man blir lei eller vil på fest så ringer vi mamma.. men det er ikke så lett altså! beundrer unge mødre som står for sitt, å tar det fulle snsvaret. samtidig som jeg ikke kan høre om noe verre enn unge mødre som bruker babyen som et slags "trend-ikon". Som får barn fordi venninnen har barn..

Det jeg mener er: TENK dere om! snakk med noen om det, ansvaret,økonomi osv! Det er en velsignelse med barn, selvfølgelig! det er helt herlig! Men som sagt myyyyye ansvar..

Vet at det er mye ansvar... Jeg sitter barnevakt flere timer HVER dag på mine to brødre. Jeg er lissom mer mor enn det mor mi er i perioder. Og jeg fikk 4 halvsøsken på 5 år. Og det er under 2 år mellom de to gutta som bor sammen med meg. Så jeg kan en delom unger...

Og det er ingen av mine venninner som har barn eller ønsker seg det. De bare ser dumt på meg når jeg sier at jeg har så lyst på :( Men jeg har drømt om baby siden jeg var lita... Hver enda dag, men så har jeg tenk det sånn: "Hver dag er jeg en dag nærmere min aller største drøm..."

Også fest er ikke noe problem for meg, for jeg verken fester eller drikker alkohol.

Hei snartmamma18...

Jeg blir russ til våren. Fordi jeg er ferdig med skolen nå. Er mange som blir svartruss fra klassen min i år. Bestilt russeklær og alt. Jeg skal ikke gå allmenn påbygging, så derfor er jeg russ til våren! Og til høsten skal jeg ut i lære... :)

hei, d er helt rett at man kan bli russ etter vk1, uansett hvilken yrkesfaglinje man går på.. evnt etter vk2 om man velger d istedenfor læretid.. alt d kommer ann på er om d er flere enn deg som vil.(russetid alene er sikkert ikke veldig gøy) er man mange nok som vil er d ingen som kan nekte dere å bestille russeutstyr og være russ..:)

jeg synes at unge jenter (og gutter) skal tenke seg godt om før man lager barn.. men om man er sammen med en man vil dele livet med når man er 17 og føler man er klar for barn blir man ikke automatisk dårligere foreldre enn noen på 25 eller 33.. så lenge barnet får det stellet den trenger, masse kjærlighet og kos så er d det samma om mamma og pappa er i 30 åra med fancy bil. , bra jobb og med designermøbler eller unge og nyetablerte som par.. lykke til til alle her.. enten de er unge, passe unge, litt mindre unge, litt eldre eller gamle foreldre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...