pusejenta Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Hei. Jeg er 31uker i dag. De siste dagene har jeg kunn kjent spark/ bevegelse stort sett i den ene siden av magen. Er det normalt tro? Er førstegangs, og har så mange sp.mål innimellom.. Sikkert et dumt sp.mål dette her altså.. Babyen begynner jo å bli stor nå, og har mindre plass inni magen.. Håper noen kan svare meg
-MtG- Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Ligger han med hodet ned? Når de har lagt seg med hodet ned ligger de oftest med ryggen mot den ene siden din og da er jo armene og bena til den lille på den andre siden:)
-MtG- Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Kan jo det om den har rompa ned også for den saks skyld..
Gjest Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Du har sikkert rett i at det er liten plass som gjør at den kun sparker på den ene siden av magen:) Er 36 uker på vei og bevegelsene blir ikke mer spredt med tiden:) bare det ikke blir færre av de er det ingenting å bekymre seg over.
pusejenta Skrevet 3. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2006 Takk for svar Jeg vet ikke om hun (blir mest sannsynlig jente ) ligger med hodet el rumpa ned ennå (skal til jordmor neste uke..). Men de siste dagene har jeg hatt litt vondt rett over skambenet noen ganger (ligner litt på menssmerter...). Dette har vart ca tre kvarter.. Kan det være at hun har snudd seg tro? Det har ikke blitt færre bevegelser. Jeg har bare merket at de for det meste kommer på den ene siden av magen..
mamma til en skatt Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Min morkake ligger på venstre side av magen, så jeg kjenner sparkene på min høyre side. Dette har jeg gjort siden hode festet seg i uke 34. Er forresten 4 dager over termin i dag.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Når babyen legger seg med hodet ned ligger den stort sett med hodet (og kroppen) til en av sidene og den vil da naturlig nok sparke mot denne siden. Jordmor sa at det beste i forbindelse med fødsel var at babyen lå med ansiktet mot høyre side pga at da slapp babyen å vri seg mer enn 45 grader når den skulle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå