ormeynglet Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Har du lyst til å spå hva slags kjønn jeg har i magen? Har termin 27. februar. Lurer også på om jeg klarer å jobbe helt til permisjonen starter eller om jeg blir sykemeldt denne gangen også? Kanskje du vil se på hvordan økonomien blir framover også? jeg 13.06.73 han 04.10.64 klem
supermam5 Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 heisann får opp gutt på deg eg,får opp at du komme te å bli sykemeldt eg økonomien blir bedre øve nyttår får eg fram..ligge mye bra på dokkar då...e du gift? ska du i bryllup eller ein aen form for feiring??
ormeynglet Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 Heisan. Tusen takk for svar. Føler at det er en gutt selv også Nei, skal ikke i bryllup eller noen annen feiring som jeg vet om nei, og er heller ikke gift. Vi har snakket om det, men ikke noe mer enn det. Hvor lenge tror du jeg klarer å jobbe, er det bekkenløsning? klem
supermam5 Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 føle du komme te å jobba fram te 3 eller 6 januar å fekk ja på bekkenløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå