Gå til innhold

Nå skal vi prøve ordentlig

Anbefalte innlegg

Jupp jupp. etter mye og men med å miste barn både tidlig oog sent i svangerskap er vi nå klare på nytt til å prøve. Altså virkelig prøve. Frem til nå har vi bare hatt sex en gang i mnd siden han er mye borte og jeg trodde faktisk jeg var gravis ett par ganger men var altså ikkje det.

Har forventet eggløsning den 11 og han kommer i helga og skal være hos meg til den 12. Så jeg har bedd han om å ikke kose seg på egenhånd frem til da. Hehe... Så nå krysser jeg fingrene gitt. Burde kanskje sette meg selv i kategorien "1pp" nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6180796-n%C3%A5-skal-vi-pr%C3%B8ve-ordentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så spennende=)))

ønsker dere lykke til!! skal krysse fingrene=))

min type kommer hjem fra jobb den 15.sept da tenker jeg at vi også prøver. aner ikke når jeg har EL, så vi bare prøver og ser, har ikke lyst til å bli altfor opphengt enda da vi bare er i 1pp.

går det ikke på flere mnd, så tenker jeg at vi kalkulerer litt bedre=)

tvitvi

Tusen takk. :)

Aner du ikkje når eggløsning er? Er det ikke "bare" trekke to uker fra første dag i siste mens da?.. Så har du vel ca tidspunkt.

Skal prøve å ikkje bli så opphengt jeg heller men det er lettere sagt enn gjort. Hehe, blir fort utålmodig når jeg ønsker noe så sterkt.

Lykke til, til dere også (kryss kryss xxx)

jeg sluttet på p-pillen i begynnelsen av august og har ikke hatt mensen etter det. før jeg begynte på p-pillen hadde jeg veeeldig ustabil mens og det kunne gå 3mnd før den kom (riktignok var jeg bare 16år da), så jeg vet ikke hvor lang syklusen min er nå eller om den er stabil, det finner jeg nok ut av når jeg evt får mensen igen=) håper selvfølgelig at den ikke kommer i det hele tatt... hehe!!

Aaah da fattet jeg ja.

Du slutta for en mnd siden?.. Har aldri gått på piller så jeg vet ikke hva som er gjennomsnitts tid på at mensen kommer igjen. Men når jeg gikk på p-sprøyta så kom mensen to mnd etter jeg skulle tatt en ny.

Men får krysse fingrene for at du ikkje får den ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...