Gå til innhold

Noen som vet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt på vei man kan være, før det ikke er lov å fly lengre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på nettsidene til sas eller norwegian, der står det nok et sted....

Skrevet

gikk forretsen inn å famt det for deg... dette sto det på de forskjellige flyselskapene.

norwegian:

Dersom du venter barn, kan du normalt fly med Norwegian inntil 4 uker før forventet nedkomst. På reiser under 4 timer kan gravide fly med Norwegian inntil 2 uker før forventet nedkomst. Det må fremvises legeattest som bekrefter fremdriften i svangerskapet, samt at legen erklærer den gravide som frisk nok til å kunne foreta flyreisen. Innenfor 2 uker før forventet nedkomst aksepteres ikke gravide passasjerer. Dersom du er i tvil, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. 815 21 815.

sas:

SAS Braathens aksepterer gravide inntil 4 uker før termin.

For reise mellom 2 og 4 uker før termin kreves det en legeerklæring. Reisetiden for hver enkelt strekning kan ikke overstige 4 timer.

Gravide aksepteres ikke mindre enn 2 uker før termin.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen:-) Er vel litt for lat til å sjekke selv....tror det er kveld nå om ikke så alt for lenge. Har vært en slitsom dag! Ikke alle dager er like eller....

Skrevet

nei det er jammen sant, det er snart kvelden får meg og sambo også... vi har egentlig ikke gjort stort i dag, men er allikevel ganske klar for senga... ha en fin kveld

Skrevet

husk bare på at ditt forsikringsbolag (reiseforsikring) ikke nødvendigvis dekker "hendelser" relatert til svangerskap like lang ut i svangerskapet. Jeg har Vestas REISEekstra og det dekker kun til og med uke 35 uansett.

Skrevet

Hos SAS Br. kan man reise fram til fire uker før termin.

- jeg sjekket i går siden jeg skal ut og reise i slutten av denne mnd.

Er det mellom 2- 4 uker til termin må man ha legeattest, er det to uker til termin får man ikke lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...