Gå til innhold

April: Hvilke TV-serier følger dere med på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hjartet på rette staden om lørdagene NrK

so you think you can dance (begynte forrige uke) om tirsdagene tvn

mandag og fredagskrimmen -hvis jeg orker å være oppe så lenge.. diverse

har sett to episoder av grays anatomy (?) den er visst poppis, men ikke helt min greie.. tv2

jeg får vel innrømme at jeg ser på hotel cæsar,hihi=)

så ser jeg på c.s.i på tirsdager på tvn,og av og til greys anatomin (eller hva det heter) og når lost begynner,så er det lost ja =))

Annonse

Foreløpig har du ikke gått glipp av så mange serier, Rasko! Sommerferie der også. Men som flere her oppe har jeg begynt å følge med på "Grey's Anatomy" som går på tv2 tirsdager kl 21.45.

Ellers venter jeg i spenning på at "LOST" kommer tilbake en gang til høsten ( når?), og så skal det bli det artig å treffe igjen de "Frustrerte fruer".

Greys anatomy på tirsdager som du sikkert nå har fått med deg - syns den er sånn passe sær/koselig/trist/morsom

Green Wing på Tv2Zebra onsdager halv ti - HYSTERISK morsomt

Og så har vi sett Dalziel (kan noen forklare meg hvorfor uttalelsen på dette britiske navnet er diel?)&Pascoe på fredagene på nrk1, dersom vi ikke har sovnet midtveis da...

Og hvis jeg zapper stopper jeg oftest opp på Alle elsker Raymond på tv3 eller Kongen av Queens på ztv (hverdager hhv åtte og halv ni).

tv-slave? jeg?

Jeg bor i Danmark, så det er litt anderledes tv program her, men inden sesongavslutningen før sommeren så jeg prisonbreak om søndagen, lost om mandagen, csi om tirsdagen, desperate fruer om onsdagen og så hadde jeg "fri" torsdag fredag og lørdag :) Er ikke noe bedre enn en god serie og flate ut til når gutten er lagt i seng :)'Må til mitt forsvar si at så ser jeg hellere ikke så mye mere - det er sjælden jeg bare sitter og zapper...

Takk for svar, alle sammen!

Jeg har pleid å følge med på Frustrerte fruer, og gleder meg til de kommer på skjermen igjen.

Grey's Anathomy har jeg aldri sett, men en venninne sier at den er midt i blinken for meg (jeg spurte om det var noen kjekke leger der, og det bekreftet hun, og da har hun sikkert rett i at serien er noe for meg. Fnis, jeg er litt enkel sånn).

Vet at "alle" har fulgt med LOST, men er ikke det litt skummelt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...