På'n igjen:)!! Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Endelig er denne dagen snart ferdig... Har IKM imorgen og klarer nesten ikke vente. Vet jeg blir skuffa, men nå er det nesten bedre at TR kommer så jeg kan deppe og så gå videre. Er så fryktelig slitsomt de siste dagene før IKM... Krysser fingrene for alle dere (inkl meg selv...) som har IKM i morgen. Håper det blir en TR fri dag!!!! Lykke til alle sammen!
~Maja Mor~ Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Vet hva du mener...det er så grusomt sepennende dager før IKM. Livet blir jo snudd opp ned i det øyeblikket man sitter med en positiv test i hånda. Så spennede det blir for deg, ønsker deg masse lykke til!
*Julie* 4pp Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Har også IKM i morra.. tok en test i dag, den var seff negativ.. men jeg har ingen symptomer, verken på det ene eller andre, så vet da f....! Får se hvordan det .... men har en dårlig følelse for en mulig graviditet da, så det er bedre om tr kommer så jeg kan starte på en ny pp.. Åååhhh!!
Anquor Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 jeg også har IKM i morga, men klarte jo ikke å vente å måtte jo teste i dagtidli, men ble negativ Ble jo satt litt ned på jorda igjen (må innrømme jeg har svevd litt på tanken om å vere gravid de siste dagene) selv om jeg vet sjangsen er der for at den kan bli positiv, hadde morgen kvalme å kasta opp idag da, har vert kvalm før men ikke kasta opp, og så sure oppstøt. Jeg leter sikkert etter symptomer, men holder et lite håp oppe ennå..... men vist jeg har en 28 dagers syklus så et det i morga det gjelder, *spent* men det kan vel hende at det tar noen dager etter IKM før jeg tester positivt også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå