Gå til innhold

trenger et råd

Anbefalte innlegg

HAr lest endel inne på disse sidene. Skrev selv et innlegg nylig fordi sønnen min har fått grønn litt tørr avføring. Mulig det er noe jeg har spist, men noen mener også dte kan være at han ikke får i seg den fete melken eller noe. Saken er at min sønn aldri ligger særlig lenge ved puppen. Ammer ham maks ti min. Men han har lagt på seg i rekordfart de første månedene, nå er han 3 mnd og veier litt over 7 kg. (var 3,6 da han ble født)Hvis jeg lar ham ligge ved brystet lenge, kan han gjerne suge, men det ender bare med at han gulper masse rett etterpå. Vet ikke om det m grønn avføring har noe med dette å gjøre, men ville uansett spørre her. Ønsker gjerne tips om hvordan jeg får ham til å gulpe/spy mindre også. Vet jo at det ikke er noen fare så lenge han legger på seg, men det blir mye skifting av klær og spying på venner og kjente...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6180302-trenger-et-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke akkurat noen råd, men ville bare si at vi har det sånn vi og..Gulp,gulp, gulp!! klærne mine kan jeg se lenge etter, må gå i styggheten selv, vaskemaskin nonstop! synes bebi egentlig er utrolig tålmodig, som ikke bryr seg nevneverdig om det..gleder meg til er over:)

grønn avføring behøver ikke bety noe som helst, men kan være pga av mat du har spist,at næring tas for lite opp (helt sikkert ikke årsak hos din baby siden han går opp i vekt) eller pga syklusen din. amming 10 min er som regel greit, og hr han gått bra opp på det fortsetter du med det, særlig siden han gulper mye hvis han ligger lengre.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...