monicah Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Noen som har fått beskjed om ingen modning eller ingen åpning, men likevel føded noen dager etterpå? For en uke siden fikk jeg beskjed om ingen modning alt var steinhardt. På torsdag fikk jeg beskjed om at jeg var moden men lukket. Legen sa at alt var mykt og klart, manglet bare åpning. Nå er jeg 9 dager over termin og skal settes igang på fredag hvis ingenting skjer før. Håper virkelig at jeg får litt åpning før evt. igangsetting. Det sies jo at det tar lengre tid når man blir satt igang. Herregud ser for meg en fødsel på 40 timer. Håper virkelig det er mulig å gå fra 0 til 10 cm på en dag eller to :-) Håper på svar
Edelweis Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 tar ikke åpningsprosessen bare noen timer? eller det er jo individuelt da, men det er jo først når en får rier? eller? er det ikke det riene er der for? på grunn av at vi åpner oss?
monicah Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 Venter nummer 4, men har ikke mye peiling på ting. Håper du har rett :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Var ikke noe særlig moden, ble strippet pga høyt blodtrykk. Legen sa d var 3 cm åpning etter d. Fødte 17 timer etterpå. Hadde samme funn da jeg kom til sykehuset fødedagen,(12 timer etter stripping) to timer med meget tette rier ga så full åpning.
monicah Skrevet 3. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2006 Takker for svar. Skal ha stripping på tirsdag, håper det setter fart i ting fo meg også :-) Har vært til stripping to ganger før, men da var det ingenting å strippe. Var ikke moden nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå