Susanne-75 3 gutter! Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Pga at jeg har to tøffe fødsler bak meg, skal jeg på st.olavs i morgen for undersøkelse/utredning. Vet ikke hva det innebærer, og er spent på konklusjonen. Vet ikke hva jeg vil, jeg ser fordeler og ulemper med både fødsel og keisersnitt...Men jeg trenger å få det avklart, mye spenning i forhold til fødsel kjenner jeg... Noen som har vært til noe lignende, eller har noen tanker om dette? Håper på å få en ul på kjøpet, har så lyst å titte på lillegull:-)
Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 vil bare ønske deg lykke til jeg! jeg hadde en tøff første fødsel (indusert) og den andre ble enda tøffere, mange timers rier og altsammen endte opp i snitt.. jeg ønsker så at det hadde blitt et annet forløp, men kan ikke gjøre noe med det, og det er bare du selv som vet om du orker en vaginal fødsel til. vil bare si at det er mer som følger m et snitt enn det man tror på forhånd, jeg er ikke i tvil om hva jeg vil gjøre hvis vi skal ha et barn til. jeg vil prøve normalt først.. håper du og dere finner ut av det:-))
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 Takk for lykkeønskninger!!! Ja det er vel nettopp det, det ble hastesnitt forrige gang så jeg vet jo at det ikke er bare bare...Bare så usikker på om det går an for meg å føde normalt, har en følelse av at det kommer til å ende på samme viset-bom stopp med ungen langt oppi bekkenet...nr to var stjernekikker+at han kom skeivt. Førstemann kom heller ikke langt ned i bekkenet før jeg så på jordmor at noe var galt fatt og presset alt jeg maktet...Han var tydelig preget av reisen ned bekkenet, uten at de har noen forklaring på det...Usikker på om det kan være fordi jeg er skjev, har litt forskjell på bena..???!! Huff jeg vet ikke jeg, min store drøm er å få oppleve å få babyen rett på magen, og nå er det siste sjans...Begge de andre to forsvant i hui og hast:-( Men det har jo gått bra med dem og det er jo det aller aller viktigste!!! :-) Må jo tenke sikkerhet, kan ikke bare tenke på hva jeg ønsker meg...Har ikke lyst på keisersnitt, det er så....klinisk..finner vel ut av det;-) Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå