Gå til innhold

Flere som har vondt??

Anbefalte innlegg

Huff, flere kvelden på rad har jeg hatt så vondt i magen, det knyter seg på en måte...... også gjør det skikkelig vondt på sidene av magen......... det kan vare hele kvelden! bebisen sparker og har det bra, men jeg blir jo bekymra for hva det kan være....

Noen flere som har det sånn???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6179732-flere-som-har-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var nok noe sånt jeg hadde torsdag kveld forrige uke. Fikk ordentlig vondt i sidene, ned mot midten av magen og i ryggen + litt kvalm og svimmel. Pga litt brunlig utflod dro jeg på sykehuset for sjekk på fredag, men alt viste seg å være i skjønneste orden. Antagelig veldig kraftige kynnere mente legen. Babyen sparker og rører på seg, så da er det jo bra med den. Men hvis du er bekymret så kan du snakke med legen eller jordmor. Det hjalp meg veldig å få sjekket det ut!

En venninne av meg sa at rier var MYE vondere, så da har vi jo virkelig noe å se frem til... ; )

Annonse

Det høres ut som kynnere ja.

Jeg har født to ganger før, og trodde jeg hadde glemt etter første hvordan riene var. Men neida-Du VET når du har rier for å si det sånn.

Men de skal ikke komme før om 3 mnd enda!!!

Pass på at kynnere kjennes i magen, og ikke i korsryggen. Da kan det være greit å kontakte lege/jordmor. Fikk det i mitt forrige svsk, og det var et tegn på tidlige veer, og jeg ble sykmeldt, og bedt om å ta det med ro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...