Thea og Erle Skrevet 10. september 2006 #126 Skrevet 10. september 2006 Nå skal jeg se en skikkelig skrekkfilm. Uaæææææ!!! Æ er klar for julebord og en skikkelig kule. Ja det er bare å pumpe Hebbie. Tuppe greiene er intno for meg. Vært dildopary såå. Skjønner at du ikke forhaster deg Litjpia, men gi litt f og sett kniven på strupen hans. tror nok at han kommer til å bli litt satt ut, men det kan jo være på tide at maktkampen utgjevnes mellom dere.
Thea og Erle Skrevet 10. september 2006 #127 Skrevet 10. september 2006 Den idiske i Drammen er blææææææææææææææææ bæsj. Må til Oslo eller lage den selv!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. september 2006 #128 Skrevet 10. september 2006 Enig Thea, Dildoparty er jeg med på.. Hadde tenkt å skrive det selv lengre opp men turte ikke : ) Jeg skjønner deg jeg Litjpia.. Spes siden ønsket om å få en spire er så stort !! Ta deg bare god tid og tenk deg godt om og snakk ordentlig ut med samboeren din ! Hvilken film da Thea ? ELSKER SKREKKFILM, men er såå pinglete Får gå ned og legge meg og se "Klarsynte detektiver" på tvn, nærmeste jeg kommer skrekkfilm i kveld Tilla har du mitt nr ?? Jeg er også kjempespent på når du skal poppe selv om mine datoer har vært Og si ifra om dere skal på kafè... Jeg er Med = ) Hebbie.. Du trenger ikke bake for å invitere meg på besøk altså.. Jeg er nemlig ikke noe glad/flink til å bake selv !! = ) Nå tar jeg kveld jenter : ) God natt, sov godt og drøm søtt.. Klem til dere fra
Chiquita Bananas Skrevet 10. september 2006 Forfatter #129 Skrevet 10. september 2006 Jasså jenter så det er ikke husmor greier dere er interessert i - fy søren jeg er kjedelig !! Jeg får fikse en dildoparty da - er det 100 % sikkert at dere kommer da ?? Hehehe....Piadi, men kake er så godt. Nå har jeg endelig kvitta meg med kakene...sjokoladekaka forsvant nettopp i magen min ;op og gulrotkaka skal jeg kaste i søppelet. Hvis du har ei tispe så hadde det vært gøy om du tok henne med en gang så kunne vi hatt et lite hundetreff. Fant har godt av å omgås andre hunder....
Gjest Skrevet 10. september 2006 #130 Skrevet 10. september 2006 Klart det er attest!! Er du først kinadame så Hihi, var litt mer sånn at han vet hvordan det SKAL smake, det vet jo ikke jeg... Var det jeg tenkte på... Men er bedre i Oslo da, det sier dem alle dissa pakkisene (som sikkert har mer peil enn meg som nevnt:p) Og Thea som er en dreven spiser:) Masse liv her plussli jo! Så moro... Og jeg som ikke fulgte med... Hmpf... Har ikke nr ditt Pia, har til Thea, Hebbie, Litjpia, Veronica og nanna... Men beskjed skal du få, peis over nr ditt på en mld da vel; 93286818 (ingen som gidder å lese helt hit i denne tråden allikavel så jeg legger det ut jeg) Hebbie; jeg liker sånne kjerringting litt jeg, men bare morsomme! Kaketing er fint, kakekurs er enda bedre! Dildoparty er aller best;) (tupperware blekner litt sammen med disse andre...) Og jeg har forøvrig tispe jeg, fine boffen min:) *skryte skryte* Hun heter faktisk Fire, for hun har jo fire bein;)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #131 Skrevet 10. september 2006 hei dere når var det dere har termin? og hva venter dere hvis dere vet det da?
Gjest Skrevet 10. september 2006 #132 Skrevet 10. september 2006 Du er anonym så jeg vet ikke helt om jeg gidder å svare deg jeg... Om du derimot skulle ha et nick så kanskje??? Jeg hadde termin i går, så har jeg gitt litt, getting anything back? (er sååååååååå lei anonyme skjønner du, de er bare slemme)
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 11. september 2006 #133 Skrevet 11. september 2006 God morgen jenter! Dere skravler i vei ja ser jeg! Helt utrolig! Hihihi... For første gang på lenge har jeg sovet ekstremt godt. Kan ikke tro det selv, men... Jeg skulle bestille flybillet til Wien her igår kveld, men klarte aldri å trykke på reservasjons knappen. Så billett til Wien har jeg ikke ordnet. Så bort på sambo og tenkte.... Jeg elsker ham, og han er den jeg vil være sammen med. Satte oss ned sammen sent igår kveld og begynte å prate. Han merket at jeg ikke lengre var den sprudlende jenta han møtte for over 2 år siden. Og jeg sa at jeg merka at han er ikke den morsomme og omtenksomme karen jeg møtte for over 2 år siden. Det var mer eller mindre en samtale som skulle ha endt med at jeg hadde pakket tingene mine og flyttet ut, men... Så begynte vi å prate om hva var det som gjorde at vi var så lykkelige sammen før ikke nå lengre. Og det hele kan tyde på at vi klandrer hverandre for at vi har mistet så mange ganger og derfor ikke klarer å ha det koselig sammen lengre. Istedet for å gjøre koselige ting sammen krangler vi. Vi har derfor bestemt oss for å ta kontakt med en samlivsrådgiver og se om det å snakke ut om ting kan hjelpe oss til å finne tilbake til hverandre. Vi begge ser for oss en fremtid sammen og føler derfor at vi ikke bare kan kaste det vekk uten å ha prøvd å jobbe sammen om å få det til å fungere. Han sa at det er vel egentlig bare jeg som har jobbet med forholdet den siste tiden, mens han bare har sitti og venta på at det skulle bli bedre. Og det innså han nå at det er ikke slik det fungerer. Slik moren hans hadde sagt at det fungerer. *grrr* Skal ærlig innrømme at jeg var på god vei til å pakke tingene mine igår og ringe deg Hebbie og krasje hos deg i noen dager. Nå er det da snart på tide for en ny arbeidsdag da. Gleder meg til å komme på jobben igjen. Skal bli sååå utrolig koselig. Få masse klemmer og søte gullkorn. Nei dette er den beste jobben jeg har hatt tror jeg. Hihihi... Ha en flott dag alle sammen!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 11. september 2006 #134 Skrevet 11. september 2006 god morgen alle sammen skal prøve og skrive med dette tastaturet så lenge det virker.. jeg har fulgt med dere hver dag, er bare det at jeg ikke har fått svart før nå tillab: jeg er såååååå spent... terminen var igår? sant? masse lykke til håper kanskje du kan sende meg en mld eller noe da når den lille prinsessa di endelig har sett dagens lys litjpia24: håper virkelig du og sambo finner ut av ting altså.. ble skikkelig trist av og lese innlegget ditt/tråden din på bligravid-siden... så det har ikke vært noen prøving denne pp?? uffamej altså.. *trøste* MaybeMe: åssen går det med ting og tang? har du hatt EL??? jeg har IKM imorra, men FF vil ikke at jeg skal teste før 15.sept§!!!! spørs om jeg klarer og holde ut så lenge uten og teste da.. tempen min er fortsatt høy og er like spennende og stå opp hver morra og tempe når har du IKM da? ellers så håper jeg det står bra til med dere andre damene her inne også det har vært endel surr og rot i livet mitt en periode nå, men de 2 siste ukene, har vært knall bra endelig føler jeg at ting er stabilt og at det går så bra som det kan mellom meg og sambo han er like spent som meg denne pp om ikke mer.. hehe jeg er også sykemeldt i 2 uker... pga astma og en hofte sykdom jeg har, plager meg ihjel... har konstant vondt så skal begynne hos fysioterapi for og se om det kan hjelpe... men hva vil det si og få uføre trygd??? hva er det liksom?? uansett så trekker jeg til meg ALL det babystøvet jeg kan og satser på det sitter en spire denne pp og at dette blir en kjempe spennende uke
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #135 Skrevet 11. september 2006 sorry ikke meningen å være anonym men siden min funker ikke nicket mitt er vanligvis nina 20, jeg har termin 27 nobvember, vet ikke hva jeg får det kunne de ikke se. vel siden siden min ikke funker må jeg låne siden tilmannen min og da blir det litt teit å bruke nicket hans, syns jeg, forresten så bor jeg ikke i drammen men skal flytte dit i løpet avnoen uker. når den fordømte leiligheten er ferdig. vel det var meg venlig hilsen nina20 dere må selvfølgelig ikke svare om dere ikke vil da.
2nj♥ Skrevet 11. september 2006 #136 Skrevet 11. september 2006 Jeg er ikke fornøyd med den indiske i Drammen. Har prøvd den noen ganger, men nei..... ikke spesielt god mat og selv om jeg bestiller samme sterkhetsgrad (kan man si det??) så får jeg en gang kjempemild mat og neste gang kjempesterk...... Vært endel på indisk i Oslo da og synes den på Aker Brygge er bra og den på Karl Johan..... mmmmm fikk lyst på sag chicken jeg nå..... Tupperware....-ikke helt min greie, selv om jeg har en boksåpner derfra som jeg er helt superfornøyd med. Blir jo ikke skarpe kanter på boksen, helt genialt. Dildoparty tror jeg hadde vært tingen ja..... *knis-knis*
2nj♥ Skrevet 11. september 2006 #137 Skrevet 11. september 2006 Hei Jeg har termin 2. desember og venter en gutt. Velkommen til Drammen, og bli gjerne med på treff når du har flyttet hit så kan du bli kjent med oss og mange flere gravide damer.
Gjest Skrevet 11. september 2006 #138 Skrevet 11. september 2006 Hei Nina20, dåååårlig dag på meg i går:) Velkommen velkommen! Og gratulerer så mye med baby i magen! Jeg hadde termin den 9 som nevnt og venter ei lita jente som skal hete Embla:) Litjpia, så bra dere har prata, får håpe han virkelig tar segi skinnet nå, det er DU verdt... *knurre litt så vi er sikre på han gjør det* V84; heeeeeeeeeeei, DET var lenge siden det! IKM er up and coming ja, krysser fingre og tær her:) Godt å endelig få en oppdatering fra deg! Trodde nesten du hadde sunket i jorden:p Husker ting i ca 10 sek om dagen, var noe mer jeg skulle svare på oppi tråden her meeeeeen, borte borte... Tegningsblødning i dag... Jeg er så spent nååååååååååå. Sukk... Får skrive fler innlegg må sjekke hva det var jeg skulle skrive:p
Gjest Skrevet 11. september 2006 #139 Skrevet 11. september 2006 Jo nå husker jeg:) SMSlista til gubben er herved oppdatert:)
Gjest Skrevet 11. september 2006 #140 Skrevet 11. september 2006 lykke til hvis det skjer noe da klem.venter spent jeg nå..da må du komme til meg sånn at jeg får holde den lille da
Thea og Erle Skrevet 11. september 2006 #141 Skrevet 11. september 2006 Vært på ks samtale på sykehuset i dag. Han dusten av en lege sa at kan jeg hjelpe deg med mer so ultralyd eller sånt. Ja det er jo alltid gøy det, men mer ble det ikke av det. DUST!!! Ikek fikk jeg datoen heller. men de må vel se planen for ledig kapasitet på oprasjonstua da. Får nok vite det i løpet av en ukes tid. Håpe håpe på at det skjer noe før. Husker ikke helt hvordan det var med første mann som kom 4 uker før.En glemmer fort altså. Så dro jeg hjen og sov til klokka 13.00 Da kom mannen min og vekte meg. Hjeeelp begynner å bli sliten- sov mye i 1 trim men trodde ikke det skulle komme tlbake. Nå mååå jeg nok ut å jobbe litt. Sove bort hele dagen da gitt.I morgen skal Tillab føde. Sender noen fødestjerner til henne nå.*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Thea og Erle Skrevet 11. september 2006 #142 Skrevet 11. september 2006 Finn hundre feil ser det ut som innlegget mitt over var. Ja ja fort kan det gå. Håper de neste ukene går like fort:)
Thea og Erle Skrevet 11. september 2006 #143 Skrevet 11. september 2006 Hostel het filmen Pia. Skikkelig ekkel. En tarantino film.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 11. september 2006 #144 Skrevet 11. september 2006 HOSTEL ER SINNSYKT EKKEL... orket ikke se det som skjedde på slutten altså... æææsj... sånn måtte bare få det ut.. jeg er såååå lei av og tisse... løper på do hele tiden--- i natt var jeg oppe to ganger til og med... har sommerfugler i magen og ømme bryster.. jeg er sååå sikker på at det har klaffet nå :) får svar innen fredag:) har IKM imorra men vil vente litt med og teste trekker til meg masse baby støv fra dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå