Gjest Skrevet 6. september 2006 #76 Skrevet 6. september 2006 Jeg er da ingen natterangler:p Øøøøh... Klokka er jo bare såvidt snart 0200! Nei nå asså... hehe Ingen som hadde bestilt bord nei, det var jo litt kjipt da, men bra det var hyggelig i dag! På tide med kinamat eller noe igjen til neste treff kanskje?! Har vært mye pizza og sånn nå. Jeg er litt bedre form akkurat nå men det er kanskje fordi jeg faktisk er et nattmenneske, liker meg best våken når det er mørkt ute;) Skylder på mange år i servitørbransjen, blir litt sånn av det... Men nå skal jeg prøve å sove igjen, VIL bli frisk og da trenger jeg søvn:)
Thea og Erle Skrevet 7. september 2006 #77 Skrevet 7. september 2006 Hei hei. Håper det var koselig i går. Hvorfor må du 2nj gå to mnd uten lønn? Håper du er i bedre form Tillab. Skulle ordne litt hjemme i dag, men gikk å la meg etter at ungene var levert i barnehage og dermed var det gjort. Sov til 12.30. Må slutte å ha dårlig samvittighet dersom jeg ikke får gjort noe. Er blitt sånn at jeg må gjøre noe hver dag. Går jo ann å slappe av litt også. Tror jeg er litt sånn småstresset på at det snart skal komme en til liten. Lurer så på hvordan dette mennneske ser ut som snart har ligget i hi i 8 mnd i min mage og gitt meg så mange hormonelle utbrudd, søvnløse netter og ekstra kg. Bør være fin altså Var jo verdt det når jeg ser guttene mine, MEN NÅ ER JEG LEI. Er det ingen andre som er lei da?
Thea og Erle Skrevet 7. september 2006 #78 Skrevet 7. september 2006 Ja jeg er også klar for litt kinamat snart. Flere?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 7. september 2006 #79 Skrevet 7. september 2006 Thea se på tråden på 3.tri !!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #80 Skrevet 7. september 2006 Hmmm, jeg må jo dytte litt på denne også... Nå har jeg krabbet under dyna igjen etter mitt gå tur prosjekt på hele fete 200 meter. *stolt* Skal se fin film og kose armkrok, så får vi se om jeg får gått en tur til opp til bilen i affal etterpå Anything snart for å få ut denne dingsen her, er fryktlig sliten, og magen er så lav nå at jeg har virkelig fått sånn gåsegange... Råsexy asså Vagg vagg... Neeei, se film nå, kanskje jeg kommer på noe mer å skrive etterpå
Chiquita Bananas Skrevet 7. september 2006 Forfatter #81 Skrevet 7. september 2006 Den vagginga har jeg hatt lenge !! Og jeg er ikke i nærheten av å være høygravid !! Er jo såååå mange som plystrer etter meg der jeg går og drar venstre ben etter meg ;op Savna deg i kveld Tillab - var masse kake igjen. Nå ble sjokoladekaka mi heller en konfektkake hehehe....jeg har myyyyye trening i baking ser jeg. Trodde jeg skulle dø da jeg begynte å bake....er ikke det kjekkeste jeg gjør - liker bedre å spise kake ) Har vært sååå aktiv i dag og holder på å dø av smerter i rygg og bekken, men det var verdt det. Var gøy å ha besøk - første gang jeg har hatt skikkelig jentekveld etter jeg flytta her for halvannet år siden.. Må nok bli flere.... Har fått skikkelig leggkrampe i beina nå - kan ikke legge meg nå ellers får jeg bare krampe når jeg legger meg ned.
Gjest Skrevet 7. september 2006 #82 Skrevet 7. september 2006 Flinke Tilla har gått tur:) IGJEN! Nå er jeg stolt nå! Turen varte faktisk 45 min (vertfall) men var ikke så lang... Skikkelig vondt å gå, og magen strammer seg som søren, men så snart jeg er hjemme er den stille igjen... Kanskje om jeg legger ut på tur herfra og ned til føden så går jeg det igang før jeg er der:p Var det masse igjen sier du? Skuffa over Thea, trodde hun skulle tømme fatet jeg:p Er ikke hun kakemonsteret??? Apropos kaker, må luske meg ut på kjøkkenet og finne noe å gnafse på kjenner jeg, sulten etter å ha vært så sporty!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #83 Skrevet 7. september 2006 Og ang leggkrampene så skal viss magnesium være bra har jeg lest en plass... Samt mann med massasjeolje;)
Thea og Erle Skrevet 8. september 2006 #84 Skrevet 8. september 2006 God morgen jenter! Gå deg til fødsel- tror det blir bra om du gjør det den 11 sept på kvelden. da kommer hun ut den 12 når jeg har tippet det. Skal bare vaske litt for så å gå ut å vaske/polere bil sammen med naboen. Mannen min reiser bort på sånne guttegreier i morgen med raftng og div. Ba meg selv på middag hos mamma og pappa jeg da. Snakk om å være selskapssyk. Hva skal dere gjøre i helgen da?.
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 Forfatter #85 Skrevet 8. september 2006 Magnesium tabletter da eller ?? Hehehe....i ferien så masserte gubben meg skikkelig på beina - han er jo flink jo !! Men ble litt engstelig siden det kan være litt farlig om man er for hardhendt. Men leggene er det bare å kjøre på så jeg skal be ham så snart han har tid ;op Var mye kake igjen - synd det ikke var noe som jeg kunne stappe i meg. Var ikke så begeistra for gulrotkaken og sjokoladekaken ble jo kompakt og mer konfektkake etter å ha stått i kjøleskapet. Skal be mannen klage inn til Miele, siden det var der jeg så den enkle oppskriften - at dem burde skrevet og advart at det var en slik kake. Hadde mine mistanker da jeg så oppskriften, men det var jo en oppskrift på 3 linjer - den tar vi !! hehehe....nei må nok samle opp skikkelig gode kakeoppskrifter og øve meg - baking er IKKE min sterkeste side. Regner med du stiller opp som forsøkskanin Tillab ?? hehehe...... Har lurt leieboeren til å spise kake - han sier aldri nei ;o) Sov såååå godt i natt etter en veldig stressende dag med baking, turgåing og husarbeid. Tisset bare en gang før jeg sovnet og småvåknet av at katten lå og koste seg langt oppi trynet - er så sjelden han er på soverommet og i natt var han hele natta. Kjempekos !! Våkna av vekkerklokka til gubben - hæææ ! Har jeg sovet forbi kl. 0500 ??? Opp og stå og lage en skikkelig nistepakke til min elskede... Så nå er jeg plutselig uthvilt og klar for besøk kl.10 om morgenen !!! Må ta det litt roligere i dag siden jeg fikk så masse kynnere og er enda øm etter alle krampene i leggene igår. Ikke hver redd for selskap Theaokt !! Når katta er borte så kryper musa frem ;op besøker deg gjerne jeg ) Og det gjør nok Piadi også - sant vel ????? Er selskapssjuk på dagtid jeg også - er ikke sååå masse jeg kan gjøre uten å bruke penger jeg ikke har...eller ikke flytte på tunge ting. Husarbeid er jo tiltak....
2nj♥ Skrevet 8. september 2006 #86 Skrevet 8. september 2006 *samle krefter og manne meg opp til litt husvask* -Bare av den helt ordinære sorten altså, gidder ikke begynne på nedvasken enda......-er så sykt trøtt idag. Får jo ikke sove noe særlig på natta jo..... Æsj. Fortsetter det slik skal jeg love deg at du ikke blir alene om å være lei, for søvn setter jeg ganske høyt. Blir jo så sur og grinete jo..... *like ikke meg selv* (Bra jeg er alene hjemme) Helg ja, det er deilig. Skal iallfall få mannen til å lage pizza. Så skal vi vel gå noen turer..... Søndag skal vi på besøk til en kamerat av mannen som har 2 små barn. Ellers er det ikke så mye planer for helga her i gården....
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 Forfatter #87 Skrevet 8. september 2006 hmmm....er dere her inne pga. treige meg ?? Er så baktung at det tar litt tid å dra elefantrøven over til neste forum hahahahahihihihohoho.... Jeg er jo den eneste som hører til her inne enda jo - men ikke for så altfor lenge ) Snart sprinter jeg inn på 3.tri !!!!
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 Forfatter #88 Skrevet 8. september 2006 Har dere sovnet igjen jenter ?? Nei, jeg får gå og finne ut hva godt jeg skal lage til middagsmat. Er så rart å kunne bruke en hel dag på å dille med å lage noe godt til ham og skjemme han bort når han kommer hjem. Når jeg er uthvilt så er jeg i såå mye bedre humør - så nå storkoser han seg med at jeg lager litt ekstra god matpakke til ham og god middag når han kommer hjem og kan bare sette seg i godstolen... Jeg tar meg av turene til bikkja - må jo få av eller ihvertfall hindre at mer legger seg. Legger veldig fort på meg....
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 Forfatter #89 Skrevet 8. september 2006 Skal jeg være 29+0 når jeg kan flytte over ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. september 2006 #90 Skrevet 8. september 2006 28+0 : ) Du kommer snart over snuppa !! Jeg sitter og mumser i meg kake.. i smug selvfølgelig
Thea og Erle Skrevet 8. september 2006 #91 Skrevet 8. september 2006 Vært flink jente i dag. Polert bilen og vasket masse klær og kjellern. Nå blir det litt grandis og film. Kjøpt de søøøøte plommene i dag. Nam nam. Lovet Even min eldste sønn og ta han med ut å male hytta vi har laget til han inne i skogen( Hagen vår) Nytter jo ikke å gjøre det med en 2 åring rundt - så må nok få han i seng først. Ser at jeg har vært her inne litt samtidig med Piadi i dag- samme døgnrytme vi. Ja det blir jo opp tidlig med barn. Ja ja jabb jabb jabb Therese. Pratesyk eller? Jo jaaaaaa- ok litt da.
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 8. september 2006 #92 Skrevet 8. september 2006 Nå sitter jeg hjemme her etter å ha lagd fletta kyllingfilet med karrisaus! Og selvfølgelig spist herligheten. Hehehe... Har jeg forresten sagt at jeg absolutt ELSKER jobben min!?! Kan ikke tenke meg et herligere sted å jobbe jeg altså! Hihihihi... Gleder meg til å jobbe på mandagen jeg. Håper nesten at helga går fort unna! Og jeg vil bli GRAVID NÅÅÅÅÅÅÅ! =) Bare sånn til info liksom...
Gjest Skrevet 8. september 2006 #93 Skrevet 8. september 2006 Var det sånn i tilfelle vi lurte:p Vi har da ikke tvilt på deg, bare skeptiske til hun derre tanta di:p Hehe... Nå skal Tilla på macdonalds... JIPPI! Skal bli digg med litt grisemat. Skikkelig kvalm nå da, og småuggen i hodet... Ogogog, hvis jeg kjenner VELDIG godt etter kanskje det murrer litt? Hmmm... *kjennekjennekjenne* Er vel bare forhåpningene mine som murrer:(
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 8. september 2006 #94 Skrevet 8. september 2006 Kan ikke prinsessa di bare komme ut snart a?!?!?!?!?!?! Kos deg masse med MCERN mat!
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 Forfatter #95 Skrevet 8. september 2006 Jeg gleder meg så masse til babyen din kommer Tillab - så jeg får se henne ) Begynner å bli utålmodig nå ja.... Å ja sier du det Hebbie - som om ikke JEG er det !! Arrghhh....; utbrøt Tillab, mens hun smilte søtt og strøk seg kjærlig over den struttende gravidmagen som bærte på hennes hemmelighet.... McD' mat !! Gidder du å ta med en pai til meg tillab ?? Uff som jeg kjeder meg....har kjeda meg i hele dag !!! Skulle ikke vært lov. Men gadd ikke gjøre noe husarbeid i dag. Så da har jo dagen gått saaaakte...
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 Forfatter #96 Skrevet 8. september 2006 Oh my god !! klokka er over 24 så jeg måtte inn på sida mi ) Jeg går nå inn i uke 27 - er 26 + 1 uker på vei !!! Wow - er så gøy å se dette. Dette så uoppnåelig for 22 uker siden...."Du går nå inn i 4. svangerskapsuke og har en evighet til terminen din...."
Gjest Skrevet 8. september 2006 #97 Skrevet 8. september 2006 Jeg prøver å tvinge henne ut... Men hun vil ikke, liker seg inni:p Er godt og varmt der i affal! Hehe... Jeg fikk ikke pai selv engang, kom 10 min før de stengte og da gadd dem ikke lage pai til meg, men ekstra stor sjokoladeshake fikk jeg:) Og BigMac. Da er det nesten greit. Får ha paien tilgode. Kan jo bestille med meg noen sånne på føden til å knaske på, de anbefaler jo å ha med noe søtt:) hehe Nei nå begynner jeg p tenke på de paiene igjen, MÅ ha sånn snart jeg azzå... Hva skal dere for noe spennende i helga da?
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 Forfatter #98 Skrevet 8. september 2006 Hvordan klarte du å legge inn innlegget ditt før meg ? Jeg la det inn et minutt før deg, men du ligger foran mitt.... Har sååå lyst på noe digg - helst stekt ris. Men da må jeg kjøre inn til Drammen og det frister ikke - og alt er jo stengt på denne tida. Bensinmåleren lyser så da spørs det om jeg kommer meg inn og jeg gidder ikke ta den andre... Hvorfor er jeg alene her og veldig sulten ? Junior har våknet igjen og sparker vilt - er sååå aktiv for tiden. Kjenner ham så og si hele tiden ) Men det føles ut som magen vrenger seg hver gang - gleder meg til skikkelig spark. Eller gjør jeg det ?? Sikkert ikke godt å få et karatespark i ribbeina.... Tillab - vi får ta med disse paiene når vi kommer på besøk til deg når du har plumpa ut puddingen din ) Nei - nå må jeg raide kjøleskapet. Får gå ut og steke meg andefileten jeg tok ut i dag for maule på siden jeg skulle være alene i kveld.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #99 Skrevet 8. september 2006 Innlegg som kommer så tett går på rang, hvem har kortest tid igjen:p Neida, jeg aner ikke jeg... Kanskje det har noe med når man trykket på "skriv innlegg" for jeg skrev vel kanskje mitt før deg altså trykka først, men, eh... veit ikke jeg, orke rikke tenke så mye i natt, trøtt joooo:) Venter tålmooooooodig på at mannen skal komme hjem og kose med meg... Stekt ris, DET vil jeg ha i morra... *ringe kinamannen og si fra*
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 Forfatter #100 Skrevet 8. september 2006 fy f.... det var ORGASMISK !!!! Stekt andefilet med salt og pepper - stekt squash, sjampinjong og fennikel med rødvinssirup....digg nattmat... Trenger ikke mer kake eller stekt ris nå jeg !! Er tilfreds ) Hehehe....flere som venter på mannen sin ) Jeg må vel hente den fulle gubben min som skal være klengete. Gutter blir såå utrolig klengete og kosesyke når dem har drukket og det føler ikke jeg for. Akkurat nå for tida så er det nok bare mat får komme i trynet på meg. Det strekker og gjør vondt på magen - har fått noen strekkmerker så jeg, så da er det vel magen som utvider seg (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå