Gå til innhold

Drammen og omegn jenters skravletråd......

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da får jeg se på den da. typen kommer nok til å elske en romantisk jentefilm hihii:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt flaut å innrømme men jeg har ALDRI smakt sushi. Er det godt?

Skrevet

knalldigg !!

I begynnelsen så var jeg veldig skeptisk til rå fisk -ææææsj... Men så smakte jeg det på restaurant og er nå helt hekta !! Det er jo en smakssak da, men det er greit å begynne med det mest vanlige. Tunfisk er veldig varierende i kvalitet, er helt grusomt om den har en anelse transmak eller en ekkel smak. Ellers er laks og kokt scampi best som nybegynner og evt. kamskjell...

Nei - nå må jeg få meg sushi imorgen...blir skikkelig sulten her jeg sitter og skriver om det. Må bare stikke en plass og kjøpe kamskjell også ;op

Skrevet

Wæææææææ...

Her satser jeg på armkrok og kos noen timer også tar det av helt og dere taster på dere fingerkramper:p

Er det en konspirasjon? Tilla må lese seg ihjel hver gang hun kommer inn men ikke få noen svar når hun er her... *furte*

Nå har jeg koset meg med kakao og en hel boks med krem! Masse krem er så digg... Smatte...

Enedlig er det noen av de "nye" som skriver litt da:) Moro moro... På tide med litt påfyll, jeg har nemlig STORE planer om å føde snart:p hahaha. kommer sikkert til å være gravid til jeg blir 70...

Vel, tilbake til armkroken...

Skrevet

hei tillab ingen baby enda.i dag skal jeg til legen ijen får vel forlenget sykem nå og helsekort jippi.endelig et helsekort.men går dere til både lege og jordmor?

Skrevet

Skravle skravle..

Hmm.. bare det dere har gjort i helga eller ?? : )

Skrevet

Hva slags planer har damene for dagen da? Selv skal jeg i et møte med banken og stripe håret mitt senere på dagaen.

Skrevet

Tillab - min store drøm er å sitte på sofaen med en kanne krem og bare sprute i munnen på meg og ha god samvittighet ;op hahaha

Den j......irriterende kaninen er tilbake !!!

Jeg skulle gå annenhver gang hos lege og JM, men etter at den nye legen min viste seg å være dust på dette planet rundt graviditet så valgte jeg heller å kun gå til JM som er så behagelig å gå til. Du bestemmer selv hvordan du vil ha det. Piadi går kun til lege og synes det er helt greit.

I dag har jeg vært flink å ringe rundt og purre på folk - verste jeg vet. De siste årene har jeg nesten fått frykt for å ringe og fikse ting..hmmm....

Men måtte ringe og informere om at dekselet til bagasjerommet er ødelagt og jeg vil ha det fikset hvis det går på garantien.

Og fant ut at trygdekontoret ikke har utbetalt pengene mine fordi dem manglet skjema fra arbeidsgiver - hvorfor har dem ikke gitt beskjed om det da ??? Er en uke siden jeg var der - dem har hatt god tid til å sende et brev om manglende dokumentasjon.

Mangler lønn for hele august !!!

Skrevet

Hei snuppa :)

Der er du ! Hmm.. Har vært helt alene her i dag jeg :(

Jeg hater også å ringe rundt og ordne ting, det er jo det jeg har sambo til.. Han liker det heller ikke, men gjør det for min skyld ! Har blitt mye flinkere i det siste, ringer av og til selv og ordner.. :)

Når skal vi se film ?? Gleder meg masse i alle fall !

Nå skal jeg snart tusle ned på skolen og hente snuppa :)

Må få trimma tjukkerompa !!

Skrevet

Sambo er veldig flink til å ordne slikt - han er jo en racer på telefon, men dette året har han plutselig trukket seg litt tilbake og vil hele tiden at jeg skal ringe. Er ikke så lett når folk av og til har problemer med å forstå meg på telefonen pga. dialekten. Har hørt den flere ganger !

Håper det blir snart filmkveld !! Og er jeg flink så blir det kakekveld hos meg - kvelden er booket fri for hund og gubbe, men det store spørsmålet blir jo hvordan det blir med ting som skal hentes ned fra lageret. Er jo meningen å få dem ned i kjelleren, men det er ikke så lett når gubben må gjøre det alene og ingen av kompisene gidder å hjelpe til og om vi har plass....

Har begynt å planlegge, men det ser dårlig ut med ostekake ;op

Må ikke lage for mye kake som evt. da blir til overs og da forsvinner i magen min !!! Har virkelig est ut de siste månedene...ikke bra !!!

Skrevet

Jeg kan ta all kake som blir til overs ; ) Hihi.. Dere får finne ut av det, men jeg bryr meg fint lite om rot, jeg og sambo er ikke de mest organiserte og snuppa er 6 år og gidder i alle fall ikke rydde, og til og med kattene roter.. For ikke å snakke om vovven om hun får være alene her..!! Så rot og oppussing og sånn, det er vi vant til ! : )

Så sløve kompiser samboern din har da ! Jeg hadde ikke funnet meg i at sambo sine kompiser sa nei altså !! Jeg hadde lagd dem pizza og kjøpt inn øl og sagt at nå trenger vi hjelp, kom igjen gutter !!! = )

Skrevet

Hei alle sammen!

Da var spenninga over her. Tanta kom i natt, så alt jeg sitter igjen med er en kjip forkjølelse. Ikke så skuffa egentlig, sikkert best for kroppen min å vente en måned til. Da skal jeg faktisk bli gravid! Men uvant at tanta kommer sånn midt på natta da, hun burde da lære seg litt normal folkeskikk!

Da vet jeg iallefall at Fertility Friend gjør jobben sin, for uten den hadde jeg ikke hatt peiling på hverken EL eller IKM. Babycompen har ikke vært spesielt hjelpsom denne måneden, har ikke satt noen ny EL-dato på meg nå. Håper det blir bedre neste måned.

Det som er dumt er at jeg må holde meg til dietten en stund til da.... Men hva gjør man ikke. I morgen skal jeg begynne å ta en urtemikstur, som skal regulere syklusen, stimulere eggløsning, fremme graviditet, motvirke abort, balansere nivåene av progesteron/østrogen og inneholder antioxidanter (samt hjelpe sultne barn i Afrika, bekjempe krig i hele verden, stoppe terror, få overklare, gravide til å føde, sørge for at alle får nok sjokolade osv... hehe). Så ikke pergo på meg denne gangen, prøver urter en måned og pergo neste måned hvis det ikke blir klaff.

Gjort noe spennende i dag da jenter, siden det har vært så stille her? Jeg har tatt imot studenten min, skaffet vikarer til (foreløpig) alle ledige vakter denne uka og ellers hatt en grei dag på jobb. Men skikkelig forkjøla da. Lurer på om jeg begynner å få bihulebetennelsen din, Litjpia. Det presser sånn over øyenbrynene...

Skrevet

Nå blir det noenlunde ok her i stua da, men ute så ser det ut som en byggeplass. Skulle hente tilhengeren til svigerfar som noen har lånt - og han har fortsatt ikke tømt den for søppel... Så da må vi vente til fredag.

MaybeMe - så synd at tanta kom !!! Men kroppen din har nok godt av en liten pause ja...håper den klarer det neste gang da. Synd at babycompen ikke funka !! Men det er visst vanskeligere for den å lese deg om du ikke har regelmessig EL eller mens tror jeg....

Nå stikker jeg til Litjpia og plager henne litt - få ut litt energi ;op

Skrevet

Teite teite tanta di !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ikke gjort noe spennende nei, har vært her inne hele dagen :) Ellers tror jeg at jeg skrev noe på 3.tri tidligere !?

Håper ikke du blir syk, for du skal vel komme på treff på onsdag ?

Skrevet

Joda, men greit at hun kom presis iallefall. Jeg er bare glad jeg har skjønt meg på syklusen min, for jeg var redd den skulle henge seg helt opp. Var ikke helt god før altså! Så slapp jeg å bruke mere energi på å lure, når det likevel ikke ble noe. Neste gang klaffer det! Satser på termin 19. juni, da blir lillesøsteren min tenåring. :o)

Nei, kommer ikke på treffet på onsdag uansett, for jeg har kveldsvakt. Derfor jeg ville flytte det, men så ble det jo 2 istedetfor. Håper dere får det koselig da. Neste gang er jeg med igjen, hvis jeg ikke jobber. Sånn er det med turnusjobbing. Men syk vil jeg egentlig ikke bli uansett, for da er det så kjipt å være på jobb.

Skrevet

Den funker nok neste måned. Denne gangen var det ikke så lett å se at jeg hadde hatt EL, men FF brukte vel andre opplysninger jeg la inn, om EL-slim og tapp.

Hils Litjpia da!

Skrevet

Det var kjempesynd jo : /

Men håper uansett ikke det blir lenge til neste treff.. !

Syns tanta di er kjempeteit !! Men sant at det er bra hun kommer når hun skal :) Fint med termin i juni ja, slipper den intense sommervarmen, også slipper du å ha nyfødtbaby når det blir vinter..

Lurer på hva Tillab gjør jeg.. Har ikke sett henne her hele dagen ! Men hun sover vel bare.. : )

Skrevet

Tada, her er jeg:)

Nanna; ingen baby i dag heller nei...

Piadi; i dag har jeg bare sovet bort HALVE dagen, også har jeg vært flink jente og vært på kafe og stappet i meg en hel banansplitt alene (som jeg på tro og ære lovet å dele med min kjære men han var dum nok til å gå på do... hihi) Følger og henter du på skolen hver dag? Sporty du joooo...

MayBeMe; makan til oppførsel på den tanta, nattestid kommer man ikke uanmeldt:p Men det kan jo høres ut som de urtene dine kan fikse selv uhøflige tanter;) Lo så pondusen nesten datt ut av senga her:) hehe

Men det er plass til kake selv om du er på diett vel? Kake er diettmat;)

Hebbie; Kake kake kake kake, du er slem asså, jeg får så lyst på ting hver gang du har vært her inne og knotet... Gikk hele kvelden i går og hadde lyst på et eller annet men vet ikke hva, endte med en yoghurt sånn i halv 5 tiden i natt.. (og det var godt det men det var ikke kake...)

Hvor har Thea gjemt seg i dag da? Hmmm *lete bak kakefatet til Hebbie*

Får sutre litt og da, inkassokrekene ringte i dag, lillebror har fått enda en faktura på mobilen sin, og den står i mitt navn... KNURR...

Skrevet

hehehehe....denne er til Tillab !!

Sjokoladekake, ostekake, suksesskake, eplekake, krydderkake, gulrotkake, muffins,sjokolade i tonnevis, kakao med maaaaaasse krem etc. ;op

Håper du ikke ble frista hihihihi......

Nå må jeg få meg mat - kjøpte kebab til gubben og sitter og sikler her. Var ikke nok peng til meg :o( Så jeg får lage meg noe mat....har mest lyst på en saftig sjokoladekake !!!

Skrevet

KAAAAAAAKEEEEEEEEEEEEEE!

Føler meg som han derre kakemonsteret i Sesame Street... "erre rektig av meg å spise denne, burde jeg spise denna, skal jeg spise denna" hehehe

Ønskeliste for i morgen (kanskje mannen min snoker innom her og oppdager...)

Napoleonskake!

Jordbærterte, verdens beste, sjokoladekake, brownies, ostekake, marsipankake med jordbærsyltetøy og banan inni, molleaux, banankake(den derre gule greia...) fruktpai ala macdonalds... OOOOO fruktpai fra maccern ble nå øverst på lista! DEEEEEEEEEt er godt det... mmmmmmmmm *sikle*

Nok en natt ødelagt... Vent a, skal ta hevn snart... Skal bare stikke ut og snoke i kokeboka mi;)

Skrevet

hahaha....her er det en ekspert i kakespekteret !!! jeg digger eplepaien på maccern - har ikke spist fruktpaien. Kanskje dra og smake på den en dag ;op

Skjønner at jeg får en stor utfordring på torsdag når du kommer Tillab - spørsmålet er : vil det være nok kake og utvalg ???!!!!!

Skrevet

Kaker kan jeg;) Er jo gravid jo:p haha

Sovnet i sted jeg, med nesa på tastene:p (fiiiine merker på kinnet når jeg våkna:p)

Nå er du egentlig ganske safe torsdag, fått ny dille nå, bare MÅ ha osv...

Fersk loff (uten noe på) og Tine sjokomelk... Mmmmmmmmmm...

Har nesten spist en hel loff i dag og seff drukket en hel liter med sjokomelk...

*mumse fornøyd på loffen sin*

Skrevet

Hei på dere. Er så trøtt hele tiden- vil bare sove sove og sove. I dag blir jeg ferdig med husvasken og det skal bli så deilig atte. Kommer ikke på treff, men håper det ikke blir så lenge til neste gang. Vært hos jm i dag akkurat som om at det var noe gøy. Babyen har lagt seg klart i hodeleie, men ikke festet seg. Vekta går opp opp opp opp opp opp opp opp opp opp blææææææææææææææææææææææææææææææææææ

Hva skal dere i dag da? Tor ikke jeg har mer en 4 uker igjen jeg. Skal til lege den 11 og sette opp dato for keisersnitt.

Dere vil ha kake kake og kake. Jeg vil bare drikke fluor munnskylle vann og spise tannkrem og sniffe inn vaskemiddler. Fått helt dilla. jm mente at det var for det jeg var lav i hb. Ja ja.

Skal vi tippe når Tilla føder?

Jeg tipper 12 sept.

Skrevet

Hei hei......

Kake-kake-kake..... er det alt som står i hodet på dere eller??? hehe...

Masse rart man kan få dilla på Thea.... Jeg synes det er så fantastisk god lukt på dr.Greve intimvask (ehhh......) så jeg bare må vaske hele meg med den og sniffe inn den nydelige lukta...... Er det mulig da?

Jeg kan heller ikke komme på treff i morgen, men håper det blir noe en annen dag...... Nå har jo Trym sin andre dag i barnehagen (pappa'n som er med idag) og snart begynner han for fullt, så da blir jeg helt alene på dagen hver dag...... Vet ikke om jeg gidder vaske hus hver dag frem til desember assa...... Lyst til Oslo å se(!!) på Zara jeg.

Nå venter jeg et tantebarn som jeg har tippet kommer 7. eller 8.(termin var 29.aug), så da tror jeg at jeg tipper 16. på Tillab. Sorry altså, håper selvsagt jenta kommer lenge før det!!!

Skal til jordmor 14.sept og gruer meg sånn til å gå på vekta. Tror jeg har nådd 100 kg jeg nå. Dette blir værre enn sist ja, det er jeg sikker på..... Ufff... Tror jeg må gå å finne meg noen sjokoadekakerester.....

;)

Skrevet

Masse fint på zara. Hvordan syntes Trym det var i barnehagen da tro- og hva syntes du?

Naboen så han i avisa i går og sa det var en skikkelig fin gutt du har.

Jo tilla må nok gå litt over. Nå kommer hun til å kverke oss. Hi hi da må hun løpe etter oss og da føder hun sikker før. Hmmmmm.....Maybeme- sikkert bra at livmoren igjen kan bli klar før det skjer noe. Jeg husker jeg ble anbefalt og vente 2 sykluser. Er sikker på at det kommer tilå skje noe i høst med deg. Du kommer nok til å bli gravid da skjønner du. Har en sånn følelse for Litjpia også dersom det er bra mellom hun og kjæresten. Er elendig på å tippe kjønn, men er bedre på å tippe når noen blir gravid.

Tror jeg må sove littegranne nå jeg.

2 nj- du får vaske deg med dr. greve og jeg tar litt tannkrem og salmiakk der. AAAuuuuuuuuuUUUUU!!! Hebbie baker - jeg kjenner det på lukta helt hit. Nam Nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...