Gå til innhold

Oktober: hvilken vogn?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Får ikke bestemt meg får hvilken vogn jeg skal kjøpe bare at jeg kjøper den på happyland i svinesund. Muligens quinny freestyle men noen som har noen tips??Please

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jeg kommer på i farten og vet de har er, tautonia, brio, quinny, tror de har babytrend (usikker) og noen billige vogner som det ikke er sånne kjente navn på. De har i hvertfall bra utvalg der vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale teutonia hvis du skal ha firehjuling (ikke god erfaring med deres trehjulinger, men det kan ha endret seg).

 

Jeg har en teutonia kombi kjøpt jan 2006, jeg liker ALT med vognen! Lett å trille, god og lun vinterstid, samt flere luftemuligheter sommerstid. "Vindu" i kalesjen så han kunne ligge å titte på skyene, fem-punkts integrerte seler. Liker også at vogna er litt tøfff, samtidig som at den er liten og kjekk. Trengte ikke å være redd for at han skulle klatre ut av vogna, har sett og selv erfart en del nestenulykker på andre høyere modeller. For selv om det nå er vanlig med integrerte seler i de fleste vogner, er det ikke alltid at vinterposene man har er tilpasset seler.

 

I min vogn er det også en stor lufteåpning bak på kalesjen, med myggnetting. Når poden begynte å ville ligge på magen, lå han og kosa seg å titta ut der. Jeg har bare skryt å si om denne vogna, bruker den enda. Gutten min er et og et halvt, og hadde kommet til å hatt denne vogna helt til han er ferding med vogn, hadde det ikke vært for at vi ble gravid på nytt. Nå må vi ha ei søskenvogn i tillegg:-)

 

Men det er jo nye vogner på markedet hele tida. De mange trehjulingene det er og velge av er jo kjempelett å trille! Huff, vognvalg er IKKE enkelt. Brukte flere mnd på mitt valg da. Og det er jeg glad for, for fornøyd det ble jeg:-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt quinny freestyle 3xl comfort med dreami bag til:-)

 

Gleder meg nesten i hel til å gå ut å trille i den!! La oppi dattera mi på 2.5 for å prøvekjøre i stua, hun syns det var stas å få ligge i babyen sin vogn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt TFK Joggster Twist. Større bag enn Quinny sin som jeg synes er liten (særlig med tanke på at det er greit å ha plass til voksipose om vinteren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me og har kjøpt TFK Jogger Twist!! KANONVOGN! STORE plass i hardbagen...Nå glede eg meg bare t å komma meg ut å trilla=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sverget til Simo kombi i alle år, men denne gangen har jeg vaklet litt mere, trodde jeg hadde bestemt meg for en emaljunga kombi, men fant ut i dag at jeg skal går for en Basson Duo Roma, vant best i test på TV2 hjelper deg.

 

Den var ikke for stor, men samtidig litt sporty og tøff. Bagdelen var romslig og du får god plass til en voksipose der. Du kan i tillegg ta opp ryggen i bag-delen, noe som kan være en fordel når ungen blir en 5-6 mnd. og ønsker å se litt av verden.

 

Denne vognen koster 49999 og er med stellevæske og myggnetting, og sportsdel selvfølgelig.

 

Tror det blir denne vogna........

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en 2 år gammel Simo kombivogn som storesøster har brukt fram til nå. Skal kanskje kjøpe en Phil & teds E3 som vi skal bruke som søskenvogn/sportsvogn til storesøster, mens den nye babyen skal ligge i bag i Simo vogna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt TFK (Trend for Kids). Kjøpte den på babyjungle.nl. I butikken koster den ca. 8000, vi fikk den for 5000 inkludert frakt og moms. Leveringstid; ca 10 dager. GLeder oss masse til å bruke den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte Brio Kombi, med svingbart styre, og teleskop... Dette fordi min samboer er nesten 2 meter, og lengden på teleskopstyre passer bedre til han enn det andre. Og det bare er Emmaljunga og Brio som har det, så hvit jeg vet.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte den forresten på Happyland på Svinesund, pakketilbud 5898, med store, offroad hjul =) 8 må begynne å lese alt før jeg skriver ,,,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt emmaljunga kombi, og den kjennes veldig stødig og god ut. emmaljunga produseres på en fabrikk i sverige, og de produserer faktisk alle delene til vognen på denne fabrikken. dvs.at du kun har en plass å forholde deg til hvis du skulle trenge å bestille en ny del.

jeg har en venninne som har kjøpt årets mod. av emmaljunga, og hun er kjempefornøyd.

Husk at simo og brio-vognene produseres i kina nå. Dette er nokså nytt, og det er utrolig mange reklamasjoner på disse vognene nå har jeg hørt,spesiellt siste året. understellet er det samme på simo og brio, og de har samme produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt TFK Joggster Twist - skal leveres fra Barneverden denne uka er vi blitt lovt! Bestilte for 6 uker siden....glad vi var ute i god tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Basson Roma 3 :) Hadde ikke hørt om den før jeg så den ble best i test på tv2 hjelper deg... men det er nesten 2 år siden den testen da, så andre vogner har jo sikkert blitt bedre:p

Men jeg er super fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Mutsy Urban Rider. Veldig fornøyd:) Eneste minuset er at bag delen er litt liten (som på quinny sin dreamibag) - men for oss som skal opp i 4.etg uten heis er det greit. Gode håndtak til å bære bagen med har den også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...