Gå til innhold

Ja så er jeg på vei med nr 2 allerede:)


På vei igjen?

Anbefalte innlegg

Terminen min er onsdag 2 mai, noen flere med termin rundt denne dateoen som også bor i Bergen? Skal til legen i morgen grunnet en liten blødning jeg hadde forrige onsdag. Håper han sender meg på en liten ultralyd for å konstantere at alt er ok, men hadde det vært en spontanabort så vet jeg at jeg hadde blødd mer og mensen har jo heller ikke kommet. Uansett på vei med nr 2 er helt klinkende klart for jeg har mange symptomer som økt luft i magen, kjenner at livmoren strekker på seg med mensmurringer og småvondt innimellom, spottende utflod som jeg hadde omtrent hele svangerskapet med nr 1. Så dette blir spennende, lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sÅ VELDIG KOSELI DA! hvor gammel er det forrige barnet ditt?

selv har jeg termin i april, men bor langt unna bergen da... Troms her:)

Men lykke til og gratulerer! velkommen hit åsså da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt stabil menstruasjonsyklus, men den i juli fikk jeg fem dager forseint, og denne gangen blødde jeg litt på dag 28 og pittelitt blod i urinen dagen etter, men ikke noe tegn til mensen, i følge min beregning er jeg da 5+4 på vei..men da må jeg vel regne feil siden du er 5+6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei!

Jeg skulle hatt mensen den 23 juli og har 28 dager syklus. D.v.s jeg har siste dagen i hver uke om søndagen. Jeg vil anbefale deg å legge inn siste mens en gang til, den regner ut i fra en syklus på 28 dager, har du kortere trekker du fra på dato, har du lenger legger du til på dato antall dager. Så får du rett termin. Jeg prøvet terminkarkulatoren på babyverden.no der fikk jeg 1 mai Men der kan du legge inn lengden på syklusen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ja.Men det kan da hende at vi treffes på kk alikevel. Hvordan har svangerskapet ditt vært så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei etter barn i magen sin utregning har du termin enten 11.04.2007 og er i uke 9. eller så er du i uke 5,dag4 og har termin 05.05.2007 etter det jeg kom frem til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nytt for meg uansett, jeg lurer litt på av og til om jeg kjenner liv og er lengre på vei enn antatt grunnet mine rare menstruasjoner de siste to mnd..men jeg har ømme bryster, murring i magen, blir fort sint, og i går merket jeg at jeg fikk lyst å gråte for ingenting, og da sa jeg til meg selv nå må du skjerpe deg:) føler avføringsmønsteret mitt er litt forandret også, i dag har jeg tisset masse på do, i natt når jeg våknet måtte jeg tisse så grådig og jeg følte noe lå å prresset oppå blæren at jeg måtte presse tisset ut, det var veldig rart, du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en "normal" syklus på 28 dager,så regnte jeg ut(på babyverden.no) at du har termin 4.mai.. Og i går slo hjertet for første gang:D Gratulerer så masse:)

 

Du er nå 5 uker og 5 dager på vei.

 

Unnfangelsen finner sted omkring: 9. august, 2006

Hjertet begynner å slå: 3. september, 2006

Embryoet beveger seg: 27. september, 2006

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 4. oktober, 2006

Alle indre organer er ferdig formet: 4. oktober, 2006

Risikoen for spontanabort avtar: 18. oktober, 2006

Kvalmen avtar for de fleste: 25. oktober, 2006

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 1. november, 2006

Fosteret svelger og tisser: 15. november, 2006

Tid for ultralyd: 22. november, 2006

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 29. november, 2006

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 13. desember, 2006

Fosteret begynner å høre: 3. januar, 2007

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 31. januar, 2007

Mange fostre legger seg med hodet ned: 7. mars, 2007

Svangerskapspermisjonen begynner: 11. april, 2007

Antatt termindato: 4. mai, 2007

 

Klem,en annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...