Gå til innhold

Oktober: voksipose eller ullpose?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle tipse om at de nå har fått noe som heter voksi aktiv, voksiposen opp til 6 år. Den er med hemper i stedet for tråder, og er tilpasse tre og fempunktseler! Det er det beste med den spør du meg, man kan være trygg på at barnet ikke detter ut av vognen skulle h*n våkne tidligere enn anntatt...og den kan brukes i bilstolen...

 

Den er helt ny, så jeg har ikke sett den selv, eller hørt noen tilbakemeldinger om den, men det står om den på ullkorga sine nettsider...

 

Lykke til med valget, syns det er vanskelig selv...Men har en voksipose og begynner med den uansett tenker jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god gammel saueskinnspose fra da jeg var lita. Har brukt den på de to første barna mine og finner ikke noe bedre.

Har og en buggymummy fra OTH og en annen slags termo pose, men de har jeg helst brukt tidlig på høsten eller på våren når det ikke er så veldig kaldt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt lammeskinnspose fra Kaiser, tilbud på http://www.barnashage.no/default_2.asp.

Den virket veldig god og kan åpnes helt slik at den kan brukes som "teppe" både på gulv og i vogna om sommeren. Synes Voksiposene er så vanvittig gedigne, så hadde ikke lyst på det, men vurderte dunposer...men endte altså opp med lammeskinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si at vi kjøpte lammeskinnspose fra Kaiser til førstemann, og har vært super fornøyd med den! Der vi kjøpte den hadde de både dunposer og diverse lammeskinnsposer, og selgeren anbefalte skinn fordi de både puster og varmer best på ordentlige kalde dager. Hvis du fryser når du tar på deg en dunposer, tar det mye lenger tid før du får varmen i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt voksipose som jeg skal bruke når det blir kaldt ute.

Har også kjøpt lammeskinn som jeg skal bruke sammen med dyne i vognen når det ikke er så kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en dunpose fra Odenwälder. Den kom ut som best i test hos Gravid nr. 5 2005.

Den er ekstra lang og kan brukes til barnet er 5 år...har hatt voksipose tidligere, men syns de er svære og klumpete i forhold.

 

Så få vi se om vi blir fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg kjøpt! Veldig fin foreløpig og fikk fint plass i vogna. Tror nok den holder finfint for de kaldeste dagene, ellers blir det dyne og pledd og vogntrekk til de ikke fullt så kalde dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...